میزان فروش آیفون

اپل تاکنون دو میلیارد دستگاه آیفون فروخته است

میزان فروش آیفون رکورد جدیدی را ثبت کرده است. تاکنون بیش از ۲ میلیارد دستگاه گوشی آيفون فروش رفته است و این میزان با عرضه سری آیفون 13 بیشتر نیز خواهد شد.

میزان فروش آیفون در سال ۲۰۱۶ از مرز یک میلیارد دستگاه گذر کرد و همین باعث شد که جشنی در کوپرتینو برگزار شود. در آن هنگام این سوال پیش آمد که با رسیدن به رکورد فروش ۲ میلیارد دستگاه، آيفون نسبت به این نسخه چه تغییراتی خواهد کرد. خب حالا می‌توانیم به آن پرسش، پاسخ دهیم.

میزان فروش آيفون رکورد جدیدی را ثبت کرد

در سال ۲۰۱۶ سری آیفون 6s فقط دارای دو عضو بود؛ اما حالا گوشی‌های اپل در چهار مدل مختلف روانه بازار می‌شوند. همچنین شاهد ناچ، فیس آیدی، نمایشگر امولد بزرگتر و ژست‌های حرکتی هستیم.

میزان فروش آیفون

با بیش از یک میلیارد کاربر فعال، گوشی‌های آيفون اپل سهمی ۲۶ درصدی از بازار گوشی‌های هوشمند جهان را به خود اختصاص داده‌اند. در آمریکا این میزان برابر با ۶۰ درصد است و در بریتانیا نیز به ۵۰ درصد می‌رسد. این اعداد یکی از بهترین نتایج اپل را نشان می‌دهند. آمار نشان می‌دهد که به ترتیب ۱۴ و ۱۰ درصد از کاربران آمریکایی و بریتانیایی در دو سال اخیر به آيفون رو آورده‌اند.

Horace Deidu که اولین بار گزارش رکورد جدید میزان فروش آيفون را منتشر کرد، بر این باور است که سری آیفون 13 می‌تواند برای اپل بسیار مهم باشد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، در حال حاضر ۴۰۰ میلیون کاربر وجود دارند که از آیفون سه سال پیش یا حتی قدیمی‌تر استفاده می‌کنند.

این عدد نشان می‌دهد که کاربران زیادی ممکن است به فکر ارتقا گوشی خود باشند و پیشنهاد‌های جذاب اپراتور‌ها نیز می‌تواند این روند را تسهیل کند.

۹ سال طول کشید تا اپل بتواند یک میلیارد آيفون بفروشد؛ اما تنها پس از پنج سال به رکورد فروش ۲ میلیارد آیفون رسید. به نظر شما چقدر طول می‌کشد تا اپل فروش یک میلیارد گوشی دیگر را جشن بگیرد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*