گوشی شیائومی CIVI

گوشی شیائومی CIVI در یک تیزر تبلیغاتی خودنمایی کرد

کمپانی Xiaomi از معرفی سری جدید گوشی‌های هوشمند خود با نام CIVI در چین خبر داده است. چند روز مانده به رونمایی، طراحی گوشی شیائومی CIVI در یک تیزر ویدیویی نمایان شد.

گوشی شیائومی CIVI در تاریخ 5 مهر معرفی خواهد شد. ظاهرا کمپانی سازنده آن را برای رقابت با گوشی‌های سری ویوو اس و اوپو رینو آماده می‌کند. این یعنی در تولید دستگاه روی مولفه‌های طراحی و دوربین تمرکز شده؛ چیزی که از این تیزر رسمی هم قابل برداشت است.

در اینجا دستگاهی را می‌بینیم که یک مجموعه دوربین سه‌گانه به چیدمان مثلثی شکل دارد. این نوع طراحی با گوشی‌های سری ویوو X50 به محبوبیت رسید و Meizu هم در گوشی میزو 18 ایکس از آن استفاده کرد. حالا نوبت به Xiaomi رسیده است.

گوشی یک صفحه نمایش با لبه‌های خمیده و پنل عقب شیشه‌ای ضد انعکاس (AG Glass) هم دارد که یادآور طراحی اوپو رینو Glow و اوپو رینو 6 پرو 5G است. البته برخلاف اوپو، شیائومی از فریم فلزی استفاده کرده و نه پلاستیکی؛ همچنین ترکیب رنگ گوشی شیائومی CIVI نیز جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در لبه سمت راست قرار دارند؛ اما سمت چپ دستگاه از دکمه‌ای میزبانی نمی‌کند. لبه پایینی محل قرارگیری درگاه USB-C، گریل اسپیکر، سوراخ میکروفون اصلی و شیار سیم‌کارت است. سوراخ میکروفون دوم، فرستنده مادون قرمز و یک گریل اسپیکر دیگر نیز در لبه بالایی دیده می‌شوند.

شیائومی هنوز مشخصات فنی CIVI را اعلام نکرده؛ ولی یک افشاگر چینی، ضخامت 6.98 گرمی و وزن 166 گرمی آن را تایید کرده است. انتظار می‌رود در روزهای باقیمانده تا رونمایی، از این نوع تیزرها بیشتر ببینیم.

تیزر رسمی گوشی شیائومی CIVI

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*