هوندا پاسپورت 2022

هوندا پاسپورت 2022 فیس لیفت با نسخه جدید تریل اسپرت و طراحی خشن‌تر معرفی شد

هوندا پاسپورت 2022 فیس لیفت با نسخه جدید تریل اسپرت و طراحی خشن‌تر معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت ژاپنی هوندا به صورت رسمی از فیس لیفت پاسپورت پرده برداشت. این کراس اوور در نسخه فیس لیفت از لحاظ طراحی با الهام از پیکاپ ریج لاین این خودروساز طراحی شده است. چنین تغییراتی باعث شده تا هوندا پاسپورت 2022 فیس لیفت اکنون از طراحی خشن‌تری نسبت به قبل برخوردار باشد.

مشخصات هوندا پاسپورت 2022 فیس لیفت

در نمای جلو هوندا پاسپورت 2022 شاهد کاپوت جدید برآمده، جلوپنجره بزرگ‌تر عمودی و چراغ‌های جدید هستیم. همچنین این خودروساز سپر جلو را نیز از نو طراحی کرده و در دو طرف آن اکنون دریچه‌های هوای عمودی جای گرفته‌اند که با عبور هوا از اطراف سپر باعث ارتقای آیرودینامیک خودرو خواهد شد.

هوندا پاسپورت 2022

در بخش عقب اما شاهد تغییرات اندکی هستیم که از مهم‌ترین آنها می‌توان به سپر تهاجمی‌تر با سر اگزوزهای بزرگ‌تر و صفحه محافظ در میانه آن اشاره کرد. این کراس اوور میان‌سایز ژاپنی اکنون به رینگ‌های جدید 18 و 20 اینچی نیز مجهز شده است.

هوندا پاسپورت 2022

اکنون مشتریان هوندا پاسپورت 2022 فیس لیفت می‌توانند آن را در نسخه جدیدی به نام تریل اسپرت نیز سفارش دهند. هوندا نام تریل اسپرت را در ابتدای سال 2021 به صورت تجاری ثبت کرده و پاسپورت نخستین محصولی این خودروساز ژاپنی است که از آن بهره‌مند می‌شود. پاسپورت تریل اسپرت به جلوپنجره خاص، سپرهای تهاجمی‌تر و صفحه محافظ عقب به رنگ نقره‌ای مجهز شده و فاصله عرضی چرخ‌های آن نیز حدود 10 میلی‌متر افزایش پیدا کرده است. این نسخه از رینگ‌های 18 اینچی خاص با لاستیک‌های 245 و نشان‌های TrailSport نیز بهره می‌برد.

هوندا پاسپورت 2022

در کابین نسخه تریل اسپرت هوندا پاسپورت 2022 دوخت نارنجی‌رنگ در غربیلک فرمان، رودری‌ها و صندلی‌ها به چشم می‌خورد. همچنین طراحان نشان TrailSport را نیز به شکل دوخته شده روی پشت سری‌های صندلی‌های جلو قرار دادند. صفحه آمپر این خودرو نیز از یک قاب کرومی مشکی بهره می‌برد. هوندا اعلام کرد نسخه‌های آینده پاسپورت تریل اسپرت به لاستیک‌های تهاجمی‌تر و تنظیم آفرودی تعلیق مجهز خواهند شد.

هوندا پاسپورت 2022

تمام نسخه‌های هوندا پاسپورت 2022 همانند قبل به موتور 3.5 لیتری V6 تنفس طبیعی مجهز خواهند بود که این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 280 اسب بخار و گشتاور 355 نیوتن‌متر را به تولید برساند. نیروی تولیدی از این پیشرانه توسط گیربکس 9 سرعت اتوماتیک و سامانه چهار چرخ محرک با کنترل گشتاور برداری به هر دو محور منتقل خواهد شد.

هوندا برای تمام نسخه‌های کراس اوور میان سایز خود به صورت استاندارد سیستم‌های کمک راننده متعددی نظیر سیستم ترمز جلوگیری از تصادف با هشدار برخورد جلو، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، هشدار خروج از خط و کروز کنترل تطبیقی را در نظر گرفته است. همچنین سیستم یادآوری صندلی عقب نیز یکی از سیستم‌های جدید این کراس اوور محسوب می‌شود. هوندا پاسپورت 2022 قرار است پایان سال جاری وارد نمایندگی‌های فروش آمریکا شود و پیش از فروش رسمی نیز جزئیات قیمتی آن اعلام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*