نصب کولرگازی

سنجاق: روش نصب کولرگازی و اسپلیت

اگر یک کولرگازی در خانه یا محل کار خود دارید باید از سالم بودن سیستم تهویه و لوله‌های هوا اطمینان داشته باشید. آیا می‌دانید چگونه می‌توانید آنچه را که به لوله‌های تهویه شما آسیب رسانده است پیدا کنید؟

وقتی هوای خنک از دریچه‌های هوا خارج می‌شود، به طور معمول اولین چیزی که به ذهنمان می‌رشد سیستم تهویه و لوله‌های مربوط به آن است. لوله‌های هوا معمولا در اتاق زیر شیروانی و سقف خانه و دفاتر ما قرار دارند، جایی که اساسا خارج از چشم و ذهن هستند. اما این که مجاری در این فضاها مخفی بمانند به این معنی نیست که کاملا ایمن هستند. آسیب می‌تواند در هر زمان رخ دهد. و وقتی این کار را می‌کند، نه تنها جریان هوا را در خانه شما محدود می‌کند، بلکه می‌تواند باعث افزایش هزینه‌های انرژی و همچنین نیاز به تعمیرات پرهزینه شود.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید قیمت نصب کولر گازی و اسپلیت را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال یافتن نصب کولر گازی و اسپلیت در تهران باشید می‌توانید سفارش برای نصب کولر گازی و اسپلیت ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار سنجاق صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه‌تر را تجربه کنید.

بررسی لوله های تهویه در نصب کولرگازی و اسپلیت

اگر از آنچه که لوله‌های تهویه را تهدید می‌کند آگاهی داشته باشید می‌توانید در عیب‌یابی سیستم تهویه را به راحتی انجام دهید. آسیب‌های بسیار کوچک ممکن است سبب شکستن یا خوردگی لوله‌های هوا شده و در نتیجه شما یک تهویه مناسب با کولرگازی را نداشته باشید. بهتر است هنگام نصب کولرگازی و اسپلیت از افراد متخصص کمک بگیرید تا کمتر دچار چنین مشکلاتی شوید

4 علت اصلی آسیب لوله کشی هوا در نصب کولرگازی و اسپلیت

نصب کولرگازی

1. گرد و غبار گرفتن کولر گازی و اسپلیت

در صورتی که مقدار گرد و غبار کم باشد آسیبی لوله‌های هوا را تهدید نمی‌کند، اما مقدار زیاد خاک در لوله‌ها سبب گرفتگی می‌شود. مسدود شدن لوله‌های هوا ممکن است جریان هوا را در قسمت‌های خاصی از ساختمان مسدود کرده و کولر گازی شما انرژی بیشتری را مصرف کند. برگ‌ها و شاخه‌ها نیز ممکن است باعث آسیب فیزیکی به لوله‌ها و سایر قسمتهای کولر گازی شما شود.

2. گیر کردن حیوانات داخل کولر گازی

برخی از حیوانات کوچک مانند موش‌ها، سنجاب‌ها و دیگر جوندگان کوچک ممکن است در لوله‌‌های هوا گیر کنند. آنها برای خروج سعی می‌کنند لوله ها را سوراخ کنند در این صورت علاوه بر آسیب به کولرگازی، کیفیت هوا نیز کم خواهد شد.

نصب کولرگازی

3. فرسودگی اسپلیت

اگر مدت زمان زیادی از نصب کولرگازی و اسپلیت شما می‌گذرد زمان آن رسیده است که سرویس و تعمیر کولرگازی را در برنامه های خود قرار دهید. گذشت زمان و میزان کارکرد کولر در فرسودگی لوله‌های هوا اثر دارد.

4. نصب تجهیزات دیگر

ممکن است به هنگام نصب تجهیزات جدید در سقف یا اتاق‌های زیر شیروانی سبب آسیب به لوله‌های هوا شوید. اگر قصد نصب تجهیزات جدیدی دارید یا تعمیرات برق دارید حتما از تعمیرکار بخواهید دقت زیادی به خرج دهد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*