دوربین جدید سونی در آیفون ۱۳ پرو مکس

مشخصات فنی سه سنسور دوربین جدید سونی در آیفون ۱۳ پرو مکس

اپل از سه سنسور دوربین جدید سونی در آیفون ۱۳ پرو مکس – Apple iPhone 13 Pro Max استفاده کرده است. در ادامه مشخصات فنی این سنسورها را بخوانید.

اپل هیچگاه تمایلی به صحبت درباره جزئیات فنی گوشی‌های هوشمند خود نداشته است؛ اما بعد از اینکه فروش گوشی‌های خانواده آیفون ۱۳ شروع شد، به کالبدشکافی آیفون ۱۳ پرداخته‌اند تا مشخص شود اپل چه سخت افزاری را در زیر قاب گوشی خود استفاده کرده است.

تازه‌ترین اطلاعاتی که توسط یکی از علاقه‌مندان چینی به حوزه تکنولوژی منتشر شده جزئیاتی از سه سنسور جدید دوربین سونی در آیفون ۱۳ پرو مکس را منتشر کرده است. هر سه دوربین از سنسورهای سری IMX 7 استفاده می‌کنند، در حالی که حسگر ToF و دوربین سلفی آن مشابه سنسورهایی هستند که در آیفون ۱۲ پرو مکس استفاده شده بودند.

دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی این گوشی از فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متری، دیافراگم f/1.5 و اندازه پیکسل‌های ۱.۹ میکرومتری برخوردار است. یک لرزشگیر اپتیکال تصویر سنسور شیفت با یک لنز ۷ قطعه‌ای نیز در جلوی آن حضور دارند. دوربین اولترا واید این گوشی از همان رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی، فاصله کانونی ۱۳ میلی‌‌متری، گشودگی دیافراگم f/1.8 و لنز ۶ قطعه‌ای استفاده می‌کند. قابل توجه‌ترین ارتقا در این دوربین مربوط به جزئیات فوکوس خودکار اشاره کرد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو اکنون فاصله کانونی ۷۷ میلی‌متری با زوم ۳ برابری را ارائه می‌کند، در عین حال از یک لنز ۶ قطعه‌ای با فوکوس خودکار و دیافراگم f/2.8 استفاده می‌کند.

مشخصات سه دوربین جدید سونی در آیفون ۱۳ پرو مکس

دوربینآیفون ۱۳ پرو مکسآیفون ۱۲ پرو مکس
دوربین اصلیSony IMX703

۱.۹ میکرومتری

۲۶ میلی‌متری

Sony IMX603

۱.۷ میکرومتری

۲۶ میلی‌متری

دوربین اولترا وایدSony IMX772

۱ میکرومتری

۱۳ میلی‌متری

Sony IMX372

۱ میکرومتری

۱۳ میلی‌متری

دوربین تله فوتوSony IMX713

۱ میکرومتری

۷۷ میلی‌متری

Sony IMX613

۱ میکرومتری

۶۵ میلی‌متری

دوربین ToFSony IMX590
دوربین سلفی

Sony IMX514

۱ میکرومتری

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*