نسخه واقعیت مجازی Resident Evil 4

تاریخ انتشار نسخه واقعیت مجازی Resident Evil 4 مشخص شد

تاریخ انتشار نسخه واقعیت مجازی Resident Evil 4 – رزیدنت اویل 4 مشخص شد؛ این بازی از اواخر ماه آتی برای هدست‌های کوئست 2 در دسترس قرار می‌گیرد.

شرکت کپکام، تاریخ انتشار نسخه واقعیت مجازی Resident Evil 4 را برای هدست‌های آکیولس کوئست 2 اعلام کرد.

این نسخه‌ی جدید، اجازه می‌دهد تا رزیدنت اویل 4 اصلی را به شکل تازه‌ای تجربه کنید. از جمله اینکه می‌توانید آیتم‌ها را مستقیما از روی بدن خود بردارید؛ برای مثال، اسلحه را از روی کمربند لئون بیرون بکشید یا چاقو را از محل قرارگیری‌اش بر روی سینه‌ی لئون بیرون آورده و بسته‌های سلامتی را از شانه‌ی چپ او بردارید. حتی تعویض خشاب نیز متفاوت است، شما باید مهمات را از پاکت سمت چپ شخصیت برداشته و شخصا درون اسلحه قرار دهید.

کسانی که می‌خواهند به دنیای قسمت چهارم بازگردند، در تاریخ 21 اکتبر (29 مهر 1400) می‌توانند منتظر انتشار این بازی باشند.

نسخه واقعیت مجازی Resident Evil 4

برای این قسمت، پازل‌ها و نقاط ذخیره‌سازی نیز بازطراحی شده‌اند تا بازیکن بتواند در فضای واقعیت مجازی با آن‌ها تعامل داشته باشد. سیستم فهرست آیتم‌ها (Inventory) نیز دستخوش تغییر شده و حالا می‌توانید در این فهرست به صورت فیزیکی حرکت کنید. سکانس‌های سینمایی بازی البته به صورت اول شخص نخواهند بود و انجام بعضی از کارها همانند بالا رفتن از نردبان‌ها یا پریدن از پنجره‌ها، به صورت سوم شخص انجام می‌شود.

اولین شایعات در رابطه با نسخه واقعیت مجازی رزیدنت اویل 4 در ماه آوریل شنیده شد، اما شایعات به یک نسخه‌ی بازسازی کاملا جدید هم اشاره داشته‌اند که احتمالا به زودی معرفی می‌شود. کپکام با انتشار ریمستر قسمت‌های دوم و سوم، به موفقیت خوبی رسید و اتفاق عجیبی نیست که بخواهند قسمت چهارم را نیز از پایه بازسازی کنند.

از رزیدنت اویل 4 به عنوان یکی از انقلابی‌ترین بازی‌های تاریخ نام برده می‌شود؛ زمانی که این بازی در سال 2005 منتشر شد، نه تنها این مجموعه‌ را به مسیر تازه و مدرن‌تری برد بلکه در ژانر شوتر سوم شخص هم تاثیر انکارناپذیری داشت و آثار متعددی با الهام از آن ساخته شدند.

نسخه واقعیت مجازی Resident Evil 4 در تاریخ 21 اکتبر، تنها برای برای هدست‌های آکیولس کوئست 2 عرضه می‌شود اما این احتمال وجود دارد که در آینده برای پلتفرم‌های بیشتری انتشار یابد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*