رندرهای تبلت پیکسل گوگل

رندرهای تبلت پیکسل گوگل منتشر شد؛ تبلتی با ظاهر شیک و طعم اندروید ۱۲

تصاویری منتشر شده که مربوط به رندرهای تبلت پیکسل گوگل است. ظاهراً گوگل با یک تبلت Pixel مدرن دوباره می‌خواهد به بازار تبلت‌ها بازگردد.

گوگل پس از عرضه تبلت پیکسل اسلیت در سال ۲۰۱۸، از بازار تبلت‌ها فاصله گرفته بود. این تبلت ۱۲.۳ اینچی آخرین تبلتی بود که توسط غول جستجوی جهان عرضه شد. گوگل خودش را به عنوان یک غول در دنیای جستجو به همه شناسانده است، اما به تدریج شروع به تولید برخی از محصولات الکترونیکی و عرضه آن‌ها در بازار کرد. اکنون نشانه‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه گوگل به دنبال ارائه یک تبلت از جنس آینده با برخی نوآوری‌ها در طراحی است که عمده آن‌ها از آخرین گوشی هوشمند پیکسل، گوشی پیکسل ۶ الهام گرفته شده اند.

رندرهای تبلت پیکسل گوگل

آنطور که از رندرهای تبلت پیکسل گوگل پیداست، نمایشگر آن فاقد هرگونه حاشیه اضافی است و انتظار می‌رود اندروید ۱۲ به صورت پیش‌فرض روی آن نصب باشد. گوگل همچنان به گسترش خط تولید محصولاتش از محصولات Google Nest گرفته تا لپ تاپ‌های کروم بوک ۲ در ۱ و گوشی‌های هوشمند محبوب سری Pixel ادامه می‌دهد.

رندرهای تبلت پیکسل گوگل

در همین راستا حق اختراعی از یک تبلت مدرن در ژاپن توسط کمپانی گوگل ثبت شده است. این پتنت متعلق به شرکت Google LLCd است و برخی از رندرهای تبلت پیکسل گوگل که به بیرون درز پیدا کرده نشان می‌دهند که گوگل به دنبال تغییر در سبک ظاهری تبلت‌ها است. این تبلت می‌تواند در مرحله توسعه پیشرفته قرار داشته باشد. ظاهراً این پتنت در ماه مارس ۲۰۱۹ ثبت شده، اما اداره ثبت اختراعات ژاپن آن را در ژوئن ۲۰۲۱ تصویب کرده است.

رندرهای تبلت پیکسل گوگل

در حال حاضر اطلاعات زیادی از این دستگاه وجود ندارد و به جز این رندرهای منتشر شده، ما با هیچ چیز این تبلت آشنا نیستیم. تصاویری که از این دستگاه منتشر شده تمام طرفین دستگاه را به نمایش می‌گذارد که شامل طراحی بدون حاشیه و تمام صفحه با لبه‌های بسیار نازک و ظاهری شیک و چشم‌نواز می‌شود. به همراه این رندرها به هیچ یک از اطلاعات فنی کلیدی تبلت Pixel گوگل از جمله سیستم دوربین، ارتباطات و دکمه‌های روی آن اشاره‌ای نشده است. طراح این رندرها شخصی به نام ژوزپ اسپینلی است.

رندرهای تبلت پیکسل گوگل

این رندرهای سه بعدی یک دوربین درون حفره‌ای روی نمایشگر، دکمه‌هایی برای ولوم و پاور مثل گوشی پیکسل ۶ و همچنین اجرای سیستم عامل اندروید ۱۲ به عنوان آخرین نسخه پلتفرم موبایلی گوگل را نشان می‌دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*