گلکسی S22 Ultra سامسونگ

اگر گلکسی S22 Ultra این شکلی باشد، کلاه سامسونگ پس معرکه است!

تصاویری منتشر شده که ادعا می‌شود مربوط به گوشی گلکسی S22 Ultra سامسونگ است. این طرح‌ها، ماژول دوربین زشت گلکسی اس ۲۲ اولترا را نشان می‌دهند.

گفته می‌شود گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ حداقل شامل سه مدل هستند که بهترین مدل آن از یک اسلات جداگانه برای قلم S Pen و دیگر المان‌های ظاهری شبیه به سری گلکسی نوت برخوردار است. رندرهای اولیه‌ای که چند روز پیش از گوشی گلکسی S22 Ultra منتشر شده‌اند، با وجود نشان دادن فریم یکنواخت متالیک و یک اسلات جداگانه برای قلم اس پن، از ماژول دوربینی پرده برمی‌دارند که به جرأت می‌توان گفت اکثر کاربران شکل ظاهری آن متنفر هستند.

بیشتر بخوانید:

این رندرها نشان می‌دهند گلکسی S22 Ultra شبیه گوشی‌های گلکسی نوت است!

این درحالیست که بر اساس رندرهای اولیه دو مدل اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس، ماژول دوربین در این دو گوشی متعارف‌تر بوده و در واقع نسخه اصلاح شده آن‌چیزی است که در اس ۲۱ به کار رفته است. اما ظاهراً گلکسی اس ۲۲ اولترا یک قدم به عقب برداشته و از یک ماژول دوربین نه چندان جالب توجهی استفاده می‌کند که به گوشه سمت چپ قاب پشتی ظاهر زشتی بخشیده است. این گزارش‌های اولیه نشان می‌دهند که سامسونگ ماژول دوربین را به قاب پشتی متصل کرده است که به نظر قدیمی می‌رسد.

گلکسی S22 Ultra سامسونگ

سامسونگ طی این سال‌ها زبان‌های طراحی مختلفی را آزمایش کرده است، ولی به اعتقاد ما آنچه در گوشی‌های سری گلکسی S21 استفاده شد، همان چیزی بود که منتظرش بودیم. زبان طراحی جدید و بهبود پیدا کرده‌ای که ظاهراً سامسونگ بیشتر از هر زبان طراحی دیگری روی آن فکر کرده بود.

اما حالا با فرض بر اینکه رندرهای به بیرون درز پیدا کرده از گوشی گلکسی S22 Ultra همگی واقعی یا حتی نزدیک به واقعی هستند، اینطور باید گفت که سامسونگ اعتماد به نفس خودش را در طراحی از دست داده است. آیا سامسونگ از این انتخاب مطمئن است؟ ما نمی‌دانیم، ولی اگر بخواهد اس ۲۲ اولترای خود را با این طراحی دوربین نامناسب روانه بازار کند، واقعاً دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند!

طی این سال‌ها، طرفداران سامسونگ فقط در مورد یکی از نسل‌های گوشی‌های هوشمند این شرکت آنطور که باید لذت برده‌اند، ولی متأسفانه غول کره‌ای هیچوقت نمی‌داند که چه کاری درست و است و چه کاری اشتباه است. به عنوان مثال طراحی ماژول دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا یکی از بهترین طرح‌های سال‌های اخیر بود. اما حالا که چند ماه بیشتر تا رویداد گلکسی آنپکد بعدی سامسونگ و معرفی گوشی‌های سری Galaxy S22 باقی نمانده، خبر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد این طراحی را مجدداً تغییر دهد.

بیشتر بخوانید:

احتمال معرفی گلکسی نوت ۲۲ اولترا در کنار سامسونگ گلکسی اس

شما چطور؟ آیا طرفدار ماژول دوربین جدید یکپارچه با فریم کناری در گوشی سری S21 هستید یا آنکه شما هم معتقدید سامسونگ در نسل بعدی این گوشی‌ها باید مجدداً از طراحی ماژول دوربین چسبیده به فریم پشتی گوشی استفاده کند؟ دیدگاه خودتان را از طریق بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*