گوشی LeTV S1

معرفی گوشی LeTV S1 به عنوان نخستین گوشی غیر هواوی مجهز به HMS

شرکت چینی LeTV به تازگی از گوشی LeTV S1 به عنوان نخستین گوشی غیر هواوی مجهز به HMS رونمایی کرد. در ادامه با مشخصات این گوشی آشنا می‌شوید.

هواوی بلافاصله پس از معرفی HMS یا سرویس‌های موبایلی هواوی به صورت رسمی اعلام کرده بود هر شرکتی که بخواهد می‌تواند بر اساس نیاز و علاقه خود از اچ ام اس در محصولاتش استفاده کند. حالا شرکت چینی LeTV که یکی از شرکت‌های باسابقه در حوزه تولید گوشی های هوشمند در کشور چین محسوب می‌شود، گوشی S1 را معرفی کرده که اولین گوشی هوشمند غیر هواوی مجهز به HMS خواهد بود. این گوشی به زودی روانه بازار می‌شود و مشتریان می‌توانند آن را از روز پنجشنبه 8 مهرماه خریداری کنند.

قیمت و مشخصات گوشی LeTV S1

در حال حاضر اطلاعات زیادی در خصوص قیمت گوشی LeTV S1 منتشر نشده، اما پیش‌بینی می‌شود این موبایل در دسته گوشی های اقتصادی قرار بگیرد و با قیمت کمتر از 150 دلار به فروش برسد. این گوشی چینی دارای نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل است که یک ناچ قطره‌ای در بالای آن دیده می‌شود. LeTV S1 در ابعاد 146.6 در 76 در 9.7 میلی‌متر ساخته شده و حسگر اثر انگشت در پشت آن تعبیه شده است.

تراشه UNISOC Tiger T5710 در دل این گوشی قرار گرفته و باتری 4900 میلی‌آمپرساعتی، انرژی لازم برای دستگاه را تامین می‌کند. در پشت دستگاه، ماژول دوربین سه گانه شامل لنزهای 48 مگاپیکسلی استاندارد، 2 مگاپیکسلی ماکرو و حسگر تشخیص عمق میدان 2 مگاپیکسلی جای گرفته و پشتیبانی از شبکه 5G نیز یکی از قابلیت‌های جذاب این گوشی به شمار می‌رود که برای دستگاهی در این بازه قیمتی، بسیار عالی خواهد بود.

گوشی LeTV S1

شرکت هواوی چند سالی است که از سرویس‌های اختصاصی موبایلی خود موسوم به HMS به جای سرویس‌های موبایلی گوگل یا GMS استفاده می‌کند، اما LeTV اولین شرکت غیر هواوی است که از این سرویس‌ها در یک گوشی هوشمند خود استفاده می‌کند. علاوه بر اچ ام اس و اپلیکیشن‌های مخصوص هواوی مانند Music و Books، این گوشی در بخش نرم افزاری به سیستم عامل FreemeOS 9.1.0 مبتنی بر اندروید 9 مجهز شده است.

لی ژیائووی، مدیر اجرایی اکوسیستم هوشمند شرکت LeTV در این باره اظهار کرد این شرکت تصمیم دارد اکوسیستم جامعی را تشکیل دهد و در این مسیر علاوه بر راهکارهای داخلی و اختصاصی خود، به سراغ تجربه شرکت‌های موفقی مانند هواوی نیز رفته است. به این ترتیب گوشی LeTV S1 و سایر محصولاتی که در این برنامه جدید معرفی و عرضه می‌شوند، می‌توانند با محصولات هواوی نیز متصل شده و هماهنگی کاملی را داشته باشند.

علاوه بر گوشی اس 1 که به عنوان یک گوشی میان رده و اقتصادی محسوب می‌شود، این شرکت چینی تولید و عرضه یک گوشی پرچمدار را نیز در برنامه خود جای داده که این گوشی احتمالا در سال آینده به بازار عرضه می‌شود. شرکت LeTV در سال 2015 چندین گوشی را روانه بازار کرد که استقبال خوبی از آنها شد. اما این شرکت با وجود شرکت‌های چینی متعدد و موفق که در بازار گوشی های هوشمند فعالیت می‌کنند، اصلا کار راحتی در پیش نخواهد داشت. به همین خاطر، کارشناسان بر این باورند که استفاده از سرویس‌های موبایلی هواوی یا HMS که عملکرد موفقی در بازار این کشور داشته، انتخابی هوشمندانه برای شرکت LeTV خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*