شارژر GaN Ultra-Thin هواوی

شارژر GaN Ultra-Thin هواوی با جثه کوچک توان ۶۶ وات معرفی شد

شارژر GaN Ultra-Thin هواوی با بهره‌گیری از ترکیب شیمیایی گالیم نیترید ساخته شده است. این ترکیب باعث باریک و کوچک بودن شارژر هواوی شده است.

اخیراً سازندگان شروع به تولید شارژرهای بسیار باریکی با استفاده از ترکیب شیمیایی GaN (گالیم نیترید) کرده‌اند. برخی از این آداپتورهای شارژ به قدری کوچک هستند که به آن‌ها «شارژرهای بیسکویتی» هم گفته می‌شود. با رونمایی از شارژر GaN Ultra-Thin هواوی ، شرکت چینی هواوی نیز به جمع تولیدکنندگان این شارژرها پیوست.

در انتهای رویداد معرفی گوشی‌های سری نوا ۹، هواوی از یک شارژر جدید نیز رونمایی کرد. شارژری که از ترکیب شیمیایی GaN در ساخت آن استفاده شده و HUAWEI GaN Ultra-Thin Charger نام دارد. این آداپتور شارژ سفری تنها ۱۰.۵ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. در واقع ابعاد کالی آن برابر با ۸۰ در ۴۳ در ۱۰.۵ میلی‌متر هستند و وزن ۶۲ گرمی دارد.

شارژر GaN Ultra-Thin هواوی

علی‌رغم جثه کوچکش، این شارژر از پروتکل شارژ فوق سریع ۶۶ وات هواوی (Huawei SuperCharge) پشتیبانی می‌کند. این شارژر همچنین از USB PD 3.0 همراه PPS نیز برای حداکثر خروجی ۴۰ وات پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این باید به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Quick Charge 2.0 کوالکام نیز اشاره کرد.

هواوی می‌گوید از این باتری برای شارژ گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ تاپ‌ها، ایربادهای بی‌سیم و دیگر گجت‌های هوشمند استفاده خواهد شد. برای حفظ امنیت کاربر و دستگاه نیز ۱۰ لایه محافظتی از جمله محافظ مدار کوتاه، محافظ جریان بیش از حد و محافظ جریان کم تعبیه شده است.

شارژر GaN Ultra-Thin هواوی

از نظر طراحی آداپتور شارژر GaN Ultra-Thin هواوی شبیه یک بیسکویت است و تنها در یک رنگ سفید نیز عرضه خواهد شد. یک پین تاشو و یک پورت USB تایپ C روی این آداپتور تعبیه شده است. نیازی هم نیست مشتریان یک کابل شارژ جداگانه را تهیه کنند؛ چرا که همراه این آداپتور یک کابل ۵ سانتی‌متری USB-C به USB-C نیز ارائه می‌شود.

قیمت شارژر GaN Ultra-Thin هواوی

هواوی این آداپتور را با قیمت ۲۹۹ یوان در چین به فروش خواهد رساند که معادل حدوداً ۴۵ دلار می‌شود. البته مشخص نیست که سازنده قصد داشته باشد این آداپتور را عرضه جهانی کند یا فقط در بازار چین بفروشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*