تبلت نوکیا

۱۴ مهر ماه منتظر معرفی تبلت نوکیا باشید

۱۴ مهر ماه منتظر رونمایی از جدیدترین تبلت نوکیا بعد از سال‌ها غیبت در صنعت تبلت‌ها باشید. این تبلت میان‌رده با برچسب قیمت اقتصادی خواهد بود.

مدت زمان خیلی طولانی از آخرین باری که شرکت نوکیا یک تبلت را عرضه کرد می‌گذرد. اما حالا اخبار جالبی به گوش می‌رسد. آیپدهای اپل بازار تبلت‌ها را قبضه کرده‌اند و به همین خاطر است که دیگر سازندگان ترجیح می‌دهند فعالیت خودشان را در این حوزه متوقف کرده و روی تولید محصولات دیگری متمرکز شوند. اکنون گفته می‌شود که Nokia بار دیگر می‌خواهد یک تبلت جدید را وارد بازار کند.

با توجه به توییتی که اکانت توییتری رسمی نوکیا موبایل منتشر کرده، این کمپانی ۱۴ مهر ماه محصول جدیدی را معرفی خواهد کرد که آن تبلت نوکیا است. هرچند هیچ جزئیاتی از این محصول در توییت نوکیا فاش نشده، اما به این موضوع اشاره شده که «هر آنچه شما از یک گوشی نوکیا انتظار دارید را می‌توانید در قالب یک تبلت هم داشته باشید».

اچ ام دی گلوبال به عنوان پدرخوانده نوکیا، هر چند وقت یک بار گوشی‌های جدید این برند را روانه بازار می‌کند. اما تاکنون اغلب محصولات این کمپانی مقرون به صرفه بوده‌اند و پرچمداری با برند نوکیا را در بازار ملاقات نکرده‌ایم. از این رو، تبلتی که کمپانی Nokia تبلیغش را می‌کند می‌تواند قیمت اقتصادی داشته باشد و به اندازه کافی ارزان خواهد بود که بتواند مورد توجه مشتریان قرار بگیرد.

تبلت نوکیا اندرویدی است یا ویندوزی؟

همچنین در این توییت هیچ اشاره‌ای به این نشده که تبلت جدید نوکیا یک دستگاه اندرویدی است یا با یک تبلت ویندوزی طرف هستیم. همین چند روز پیش بود که شرکت HP از یک تبلت ویندوزی جدید به نام HP Tablet PC رونمایی کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*