سانگ یانگ رکستون 2021

مونتاژ‌ سانگ یانگ رکستون 2021 توسط نورا موتور پارس

شرکت نورا موتور به عنوان زیر مجموعه‌ای از رامک خودرو قصد دارد سانگ یانگ رکستون 2021 را با قیمتی برابر با 2.5 میلیارد تومان مونتاژ و روانه بازار کند.

به تازگی تصاویری منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت نورا موتور پارس تولید سانگ یانگ رکستون 2021 را در کشور آغاز کرده است. مطابق با اخبار منتشر شده، شرکت نورا موتور پارس به عنوان زیر مجموعه‌ای از رامک خودرو وظیفه تولید محصولات سانگ یانگ را در کشور بر عهده دارد و رامک خودرو قصد دارد تا تعهدات عقب افتاده خود را با تولید سانگ یانگ رکستون در نورا موتور پارس عملی کند.

سانگ یانگ رکستون 2021 با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟

احتمالا شرکت نورا موتور، رکستون 2021 را 2.5 میلیارد تومان قیمت‌گذاری خواهد کرد که با محاسبه تخفیف‌های اعمال شده و همچنین کسر سود مشارکت متقاضیان با پرداخت 1.9 میلیارد تومان قادر به دریافت این خودرو خواهید بود. این در صورتی است که این اتومبیل در بازار آزاد با قیمتی برابر با 3.5 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. شرکت نورا موتور علاوه بر رکستون 2021 قصد دارد تا اتومبیل تیوولی را نیز در نسخه‌های توربو و فیس لیفت معمولی وارد بازار کشور کند. احتمالا نورا موتور این خودرو را نیز با قیمتی بیش از یک میلیارد به بازار عرضه خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*