تست مقاومت آیفون 13 پرو

تست مقاومت آیفون 13 پرو در برابر چاقو و چکش؛ سلاخی پرچمدار جدید اپل

در این ویدیو تست مقاومت آیفون 13 پرو – iPhone 13 Pro میزان مقاومت پرچمدار جدید اپل در مقابل خراشیدگی و ضربات سنگین بررسی شده است.

چند هفته قبل بالاخره اپل از خانواده آیفون 13 رونمایی کرد. بررسی‌های اولیه میزان مقاومت آیفون 13 پرو در مقابل خط و خش و ضربه از مقاومت مناسب این گوشی خبر می‌دهند، اما در این ویدیو با تیغه تیز چاقو و ضربات سنگین چکش به استقبال گوشی جدید اپل رفته‌اند تا سرحد مقاومت آن در برابر صدمات فیزیکی مشخص شود.

در این تست مقاومت نبرد iPhone 13 Pro با چاقو و چکش را مشاهده کنیم تا ببینیم برخورد یک شئ تیز یا بسیار سنگین چه بلایی سر صفحه نمایش و قاب پشتی این گوشی محبوب می‌آورد. به نظر شما سوگلی اپل از این تست مقاومت هم جان سالم به در می‌برد؟

ویدیوی تست مقاومت آیفون 13 پرو با چاقو و چکش

آیفون ۱۳ پرو اپل به یک نمایشگر 6.1 اینچی Super XDR Retina با رزولوشن 2533 در 1170 پیکسل مجهز است که تراکم پیکسلی 460 پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌کند. این نمایشگر از فناوری ProMotion که نرخ رفرش انطباق‌پذیر 120 هرتزی را ارائه می‌کند نیز برخوردار است. اپل این فناوری نمایشگر را برای نخستین بار با تبلت آیپد پرو معرفی کرد.

دو گوشی سری آیفون 13 پرو اپل از چیپست A15 Bionic به همراه نسل جدید موتور عصبی اپل قدرت می‌گیرند و به یک پردازشگر گرافیکی 5 هسته‌ای مجهز هستند. هر دو در نسخه‌های ۱۲۸-۲۵۶-۵۱۲ گیگ و ۱ ترابایتی عرضه می‌شوند و همچنین شارژ بی‌سیم و شارژ MagSafe را هم ارائه می‌کنند.

اپل از یک سیستم دوربین با سه لنز جدید در دو مدل 13 پرو و پرو مکس استفاده کرده که دیافراگم سنسور اصلی f/1.5، سنسور اولترا واید f/1.8 و سنسور تله فوتو f/2.8 است. علاوه بر این، دوربین جدید آیفون می‌تواند زوم اپتیکال ۶ برابری را ارائه کند.

هر دو لنز اصلی و اولترا واید به لرزشگیر اپتیکال سنسور شیفت مجهز هستند و برخی ویژگی‌های جدید از جمله حالت فیلمبرداری Cinematic Video، استایل‌های فوتوگرافی، حالت پرتره در شب، عکاسی ماکرو و همچنین یک قابلیت ویژه به نام ProRes نیز به نرم افزار آن اضافه شده است.

نظر شما درباره میزان مقاومت آیفون 13 پرو در برابر صدمات فیزیکی چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*