بازسازی عتبات عالیات

امکان کمک به بازسازی عتبات عالیات برای مشترکان ایرانسل فراهم شد

مشترکان ایرانسل این امکان را خواهند داشت تا به بازسازی عتبات عالیات کمک کنند و در توسعه صحن و شبستان حضرت زینب همکاری داشته باشند.

ایرانسل امکان مشارکت مشترکات خود در طرح‌های توسعه و بازسازی عتبات عالیات را فراهم کرد. روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد همزمان با ایام اربعین حسینی، با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات، امکان مشارکت مشترکان خود در طرح توسعه «صحن و شبستان حضرت زینب (س)» در حرم مطهر حضرت امام حسین در کربلای معلی و همچنین سایر پروژه‌های بازسازی عتبات عالیات را فراهم کرده است.

نحوه کمک به بازسازی عتبات عالیات

مشترکان ایرانسل به این منظور می‌توانند به بخش «خدمات» در اپلیکیشن «ایرانسل من» مراجعه و مبلغ دلخواه خود را به حساب ستاد بازسازی عتبات عالیات واریز کنند. مشترکان ایرانسل همچنین می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۷۲* و با در نظر گرفتن موجودی کیف پول ایرانسلی خود، پرداخت به صورت «کمک نقدی» و یا عضویت در سرویس «مشارکت روزانه» را انتخاب کند.

در حالت کمک نقدی، امکان پرداخت مبالغ ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ تومانی توسط مشترک وجود دارد و در صورت عضویت در سرویس مشارکت روزانه، مبلغ ۳۱۳ تومان به صورت روزانه از کیف پول ایرانسلی مشترک کسر و به منظور توسعه صحن و شبستان حضرت زینب (س) در حرم مطهر حضرت امام حسین اختصاص می‌یابد. همچنین با مراجعه به بخش خدمات در اپلیکیشن ایرانسل من، امکان مشارکت در سایر پروژه‌های توسعه و بازسازی عتبات عالیات نیز فراهم شده است.

از جمله این پروژه‌ها می‌توان به طرح توسعه صحن و شبستان حضرت زهرا(س) در حرم مطهر امام علی(ع)، مرمت و بازسازی ایوان تاریخی حرم مطهر امام علی(ع) در نجف اشرف، پروژه معراج برای ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین(ع)، توسعه حرم حضرت زینب(س) در دمشق، خدمات به زائران اربعین حسینی(ع)، پویش مهر حاج قاسم (ساخت مدرسه، آب‌رسانی، ساخت مسکن، کمک مؤمنانه)، بازسازی و توسعه حرم مطهر امامین عسکریین(ع) در سامرا، توسعه صحن امام باقر(ع) در حرم مطهر امامین جوادین(ع) در کاظمین و توسعه حرم مطهر حضرت رقیه(س) در سوریه اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*