طرح رایگان دانا پلاس

برای فعال‌سازی طرح رایگان دانا پلاس فقط تا 15 مهر فرصت دارید

روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد کاربران فقط تا 15 مهر فرصت دارند تا با فعال‌سازی طرح رایگان دانا پلاس از خدمات ویژه آن بهره‌مند شوند.

طبق اعلام روابط عمومی ایرانسل، مشترکان جدید می‌توانند طرح +C پلتفرم دانا پلاس را به جای پرداخت هزینه 550 هزار تومانی به شکل کاملا رایگان فعال کنند. ایرانسل این طرح را با هدف کمک به توسعه آموزش آنلاین در شرایط کرونایی و به مناسب شروع سال تحصیلی جدید مدارس و دانشگاه‌ها در نظر گرفته است. از این رو مشترکان جدید دانا پلاس تا 15 مهر 1400 فرصت دارند تا طرح رایگان دانا پلاس را فعال کرده و به مدت یک ماه از زمان فعال‌سازی از خدمات آن بهره‌مند شوند.

جزئیاتی از طرح رایگان دانا پلاس

از امکاناتی که کاربران با فعال‌سازی این طرح رایگان بهره‌مند می‌شوند می‌توان به تعداد نامحدود وبینار، کلاس، جلسه و رویداد با حضور 150 نفر شرکت‌کننده همزمان و امکان استفاده همزمان از پنج وب‌کم اشاره کرد. با توجه به این که بستر برگزاری کلاس آنلاین داناپلاس با سامانه‌های مدیریت آموزشی یکپارچه‌سازی شده، مراکز آموزشی از امکاناتی چون برگزاری آزمون‌های آنلاین، ارسال انواع مختلف فایل، تعریف و پیگیری تکالیف، پروژه و بسیاری امکانات دیگر بهره‌مند خواهند شد.

گفتنی است اپراتور ایرانسل در 14 مهر 1399 پلتفرم دانا پلاس را به عنوان یکی از پلتفرم‌های اصلی شبکه دانا برای برگزاری آموزش آنلاین و برگزاری نشست‌های مجازی و وبینار راه‌اندازی کرد. علاقه‌مندان با مراجعه به وبسایت دانا پلاس به آدرس plus.danaapp.ir می‌توانند فرایند ثبت نام را انجام داده و از امکانات این پلتفرم برای برگزاری کلاس آنلاین، جلسه آنلاین و وبینار داناپلاس بهره‌مند شوند.

دانا پلاس برای مراکز آموزشی چه امکاناتی در نظر گرفته است؟

ایرانسل برای دانا پلاس «رابط برنامه نویسی کاربردی (API)» را با هدف آسان‌تر شدن در استفاده یکپارچه از سامانه مدیریت آموزشی و بستر برگزاری کلاس‌های آنلاین ارائه کرده است که مراکز آموزشی به کمک این امکان قادر خواهند بود به آسانی سامانه مدیریت آموزشی خود را به بستر دانا پلاس متصل کنند.

مراکز آموزشی از این پس به ساخت مجدد حساب کاربری برای دانش‌آموزان و معلمان و همچنین تعریف دوباره محتوای دروس نیازی ندارند؛ چرا که مراکز آموزشی به کمک این قابلیت جدید قادرند سامانه مدیریت آموزشی خود را که شامل مواردی چون اطلاعات آموزشی دانش‌آموزان، دوره‌های آموزشی و آزمون‌های برگزار شده می‌شود به بستر برگزاری کلاس آنلاین دانا پلاس متصل کنند و برای برگزاری کلاس از سرورهای قدرتمند دانا پلاس استفاده نمایند. با مراجعه به بخش توسعه‌دهندگان در وب‌سایت دانا پلاس به آدرس danaplus.net/developers می‌توان در این خصوص اطلاعات بیشتری را کسب کرد.

گفتنی است دانا پلاس برای موسسه‌های آموزشی و اشخاص امکاناتی چون شخصی‌سازی برند، لوگو و فایل ارائه موجود روی صفحه را نیز در نظر گرفته است که به کمک چنین قابلیتی می‌توان نام و لوگو موسسه را با اطلاعات مربوط به دانا پلاس جایگزین کرد تا کاربران از تجربه‌ای یکپارچه بهره‌مند شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*