فروشگاه سامسونگ موبایل

بزرگترین فروشگاه سامسونگ موبایل کشور در بازار چارسو افتتاح شد

مراسم افتتاح بزرگترین فروشگاه سامسونگ موبایل کشور در روز پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ در طبقه همکف بازار چارسو تهران برگزار شد.

بزرگترین فروشگاه سامسونگ موبایل کشور در عصر امروز پنجشنبه هشتم مهر ۱۴۰۰ در طبقه همکف بازار چارسو تهران برگزار شد. در این فروشگاه، انواع محصولات سامسونگ شامل گوشی های میان رده، پرچمدار و تاشو و همچنین تبلت‌ها، ساعت های هوشمند و اکسسوری‌های این برند در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت و حضار می‌توانستند از نزدیک با این دیوایس‌ها کار و آنها را تست کنند.

فروشگاه سامسونگ موبایل

در ادامه مراسم، آقای علیرضا رمضان نژاد، مدیریت این فروشگاه بزرگ صحبت‌هایی را مطرح کرد. وی ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان گفت این فروشگاه در مساحت هزار متر مربع با بیش از هشتاد نفر پرسنل افتتاح شده است. مشتریان در این فروشگاه هر کالایی که نیاز داشته باشند را در اختیار خواهند داشت تا خریدی آگاهانه داشته باشند.

فروشگاه سامسونگ موبایل

به گفته رمضان نژاد در این فروشگاه مشتریان می‌توانند هر محصولی که می‌خواهند را با توضیح دقیق کارشناسان فروش خریداری کنند. هدف همیشگی ما جلب رضایت مشتریان بوده و با تلاش مجموعه دی جی سرویس این هدف محقق گردید. با اتکا به پشتوانه دی جی سرویس، یکی از بزرگترین و جذاب‌ترین فروشگاه‌های سامسونگ را افتتاح خواهیم کرد که این مجموعه هیچ‌گاه از محصولات جدید و پرفروش سامسونگ خالی نخواهد ماند.

فروشگاه سامسونگ موبایل

علاوه بر این، مدیران این فروشگاه از برگزاری قرعه‌کشی جذاب دی جی سرویس به مناسبت افتتاح بزرگترین فروشگاه سامسونگ با جایزه ده دستگاه تلفن همراه سامسونگ خبر دادند که برای اطلاع بیشتر از آن می‌توانید به پیج دی جی سرویس در اینستاگرام مراجعه کنید.

فروشگاه سامسونگ موبایل

در نهایت فروشگاه بزرگ سامسونگ موبایل در بازار چارسو با حضور محمدرضا گلزار، سوپراستار سینمای ایران به صورت رسمی افتتاح شد.

تصاویر افتتاح بزرگترین فروشگاه سامسونگ موبایل کشور