گوشی های آیفون 13

آیفون 13 های بازار رسمی وارد نشده‌اند؛ منتظر واردات رسمی باشید

بنا بر اعلام دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، سفارش‌های گوشی های آیفون 13 در گمرک ثبت شده است و این موبایل‌ها از هفته آینده به بازار کشور وارد می‌شوند.

امیر اسحاقی، دبیر انجمن واردکنندگان موبایل گفت سفارشات مربوط به گوشی آیفون 13 در گمرک جمهوری اسلامی ثبت شده است و این گوشی‌های جدید از هفته آینده وارد بازار خواهد شد. توصیه می‌شود مردم صبر کرده تا این کالا وارد کشور شده و با قیمت مناسب‌تری آن را خریداری کنند. وی گفت هنوز این گوشی از مبادی رسمی وارد کشور نشده است. اکنون ثبت سفارش این گوشی انجام می‌شود و قیمت آن بعد از واردات تعیین خواهد شد.

گوشی های آیفون 13 وارد شده رسمی نیستند

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل گفت امکان دارد گوشی‌هایی که اکنون خرید و فروش می‌شود به صورت مسافری وارد شده باشد. اما شرکت‌های واردکننده اکنون در حال انجام مراحل ثبت سفارش هستند. استعلام‌های انجام شده از گمرک هم نشان می‌دهد هنوز هیچ گوشی آیفون 13 رسما وارد کشور نشده است.

وی در ادامه اظهار کرد بهتر است مردم صبر کنند تا گارانتی شرکت‌های معتبر شامل کالای مورد نظرشان شود تا بدین وسیله خریدی مطمئن‌تر را تجربه کنند. قبل از خرید هر گوشی افراد می‌توانند کد دستوری ستاره 77 مربع را شماره‌گیری کرده و در صورت تایید سامانه همتا، از اصالت کالا اطمینان یابند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه