سری گلکسی نوت سامسونگ

دیگر هیچوقت گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ عرضه نخواهد شد

پیشتر شایعاتی منتشر شده بود که سامسونگ می‌خواهد نسخه اولترا سری گلکسی S22 را با نام نوت عرضه کند؛ اما گزارش جدیدی بازگشت سری گلکسی نوت سامسونگ را ممکن نمی‌داند.

هفته گذشته شایعاتی منتشر شد که علاقه‌مندان به سری گلکسی نوت سامسونگ را خوشحال کرد. در شایعات مورد اشاره عنوان شده بود که سامسونگ می‌خواهد نحوه نامگذاری گوشی‌های پرچمدار خود را تغییر دهد و گلکسی اس 22 پلاس را با نام گلکسی اس 22 پرو و گلکسی اس 22 اولترا را با نام گلکسی نوت 22 اولترا عرضه شود.

پایان سری گلکسی نوت سامسونگ

هرچند که Ice Universe که یک افشاگر معتبر است، چنین عقیده‌ای ندارد. به باور وی سامسونگ استفاده از نام گلکسی اس 22 اولترا را برای پرچمدار بعدی خود قطعی کرده است که یعنی حداقل در حال حاضر برنامه‌ای برای بازگشت سری Galaxy Note وجود ندارد.

سری گلکسی نوت سامسونگ / گلکسی اس 22 اولترا

البته این اتفاق به هیچ وجه باعث نمی‌شود که Galaxy S22 Ultra یک گوشی تحسین برانگیز نباشد. تصاویر منتشر شده از این گوشی به یک نمایشگر ۶.۸ اینچی با لبه‌های نسبتا تیز، حفره مرکزی برای قرار گرفتن دوربین سلفی و حاشیه‌های بسیار باریک اشاره دارند.

همچنین باید منتظر تغییر در طراحی بخش دوربین پشتی این گوشی هم باشیم. در تصاویر مربوط به یکی از نسخه‌های اولیه این گوشی، ماژول دوربین به شکل حرف P درآمده است و در نمونه دیگر شاهد حضور دو قسمت مجزا هستیم که به صورت موازی در کنار هم قرار گرفته‌اند. سامسونگ همچنین می‌خواهد این گوشی را به قلم اس پن مجهز کند تا جای خالی نوت 21 کمتر حس شود.

فارغ از طراحی دوربین، به نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم گرفته از دوربین چهارگانه بهبود یافته در این گوشی استفاده کند. شایعات به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اشاره دارند.

سری گلکسی نوت سامسونگ

سه حسگر ۱۲ مگاپیکسلی قرار است به عنوان دوربین‌های، فوق عریض، تله فوتو، و پریسکوپ ایفای نقش کنند. یک دوربین ۴۰ مگاپیکسلی نیز وظیفه ثبت تصاویر سلفی را به عهده خواهد گرفت. البته هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ از همان دوربین سلفی گلکسی S21 اولترا استفاده خواهد کرد یا یه سراغ دوربین دیگری می‌رود.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز باید انتظار عرضه گلکسی اس 22 اولترا را با تراشه اسنپدراگون 898 در آمریکا و تراشه اگزینوس 2200 با گرافیک اختصاصی AMD در بازار‌های دیگر داشته باشیم.

به نظر شما آيا گلکسی اس 22 اولترا می‌تواند جای سری گلکسی نوت سامسونگ را پر کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. صد در صد جای خالی نوت پر میشه از امسال با عرضه مدل اولترا