معرفی هارمونی او اس 3

معرفی هارمونی او اس 3 نزدیک است

در حالی که زمان زیادی از انتشار HarmonyOS 2.0 نگذشته و این روند هنوز در جریان است؛ هواوی خود را برای معرفی هارمونی او اس 3 آماده می‌کند.

یکی از کارمندان هواوی با انتشار پستی در یک صفحه اجتماعی، از معرفی هارمونی او اس 3 در آینده‌ای نزدیک خبر داد. ظاهرا در روز دوم آبان کنفرانس توسعه‌دهندگان هواوی برگزار می‌شود و کمپانی چینی ویژگی‌های نسخه جدید سیستم عامل خود را تشریح خواهد کرد.

هارمونی او اس 2 نیز در سپتامبر 2020 و همزمان با برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان معرفی شده بود. اخیرا نسخه پایدار این سیستم عامل در دسترس برخی از کاربران هواوی در چین قرار گرفت و گوشی‌های بیشتری هم در صف به‌روزرسانی هستند.

ناگفته نماند که از حدود دو سال قبل با تحریم‌های اعمال شده توسط دولت آمریکا، هواوی ناگزیر شد اتکا به سرویس‌های گوگل را کمتر و تمرکز روی سیستم عامل موبایلی خود را بیشتر کند (هرچند که HarmonyOS تا حد زیادی مبتنی بر اندروید است).

با ورود سری نوا 9 به بازار، هواوی تایید کرد که شمار گوشی‌های مجهز به هارمونی او اس از مرز 120 میلیون دستگاه گذشت. کمپانی چینی امیدوار است تا پایان سال میلادی جاری، این رقم به 300 میلیون افزایش یابد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*