آپدیت iOS 15.0.1

آپدیت iOS 15.0.1 برای رفع باگ‌های وحشتناک آیفون منتشر شد

اپل سرانجام آپدیت iOS 15.0.1 را با هدف رفع باگ‌های بی‌شماری که کاربران آیفون‌ها به خصوص گوشی‌های سری آیفون ۱۳ گزارش داده بودند، منتشر کرد.

علی‌رغم اینکه اپل ماه‌ها iOS 15 را آزمایش کرد و نسخه‌های آزمایشی مختلف آن را در دسترس کاربرانش قرار داد تا باگ‌های آن را برطرف کند، اما وقتی این به‌روزرسانی بزرگ منتشر شد، کاربران باگ‌های وحشتناکی را در آن پیدا کردند. البته این باگ‌ها گریبان تمام کاربران را نگرفتند، اما بسیاری را آزرده خاطر کرد.

بیشتر بخوانید:

اولین باگ آی او اس ۱۵ دو روز بعد از انتشار رسمی ظاهر شد!

امروز اپل به‌روزرسانی مکملی را برای این نسخه از آی او اس و همینطور آیپد او اس منتشر کرده است که می‌تواند تمام باگ‌های مربوطه را برطرف کند. بنابراین اگر گوشی شما هم با آی او اس ۱۵ سازگار است و آن نسخه را دانلود کرده‌اید، توصیه می‌کنیم همین حالا آپدیت iOS 15.0.1 را روی دیوایس خود نصب کنید و جلوی بروز مشکلات احتمالی نسخه قبلی را بگیرید.

در توضیحات آپدیت آی او اس ۱۵.۰.۱ آمده است که این نسخه مشکل برخی کاربران با باز نشدن قفل آیفون ۱۳ توسط اپل واچ هنگام زدن ماسک به صورت را برطرف می‌کند. اپل در توضیحات آپدیت آیپد او اس ۱۵.۰.۱ هم فقط به گفتن حل مشکلات و باگ‌های آیپد بسنده کرده است. از آنجا که این دو نسخه مکمل به‌روزرسانی بزرگ قبلی هستند، حجم زیادی نداشته و توصیه می‌کنیم همین حالا آن را روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید.

[size gallery = “large” columns = “2” link = “file” ids = “543211،543210”]

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*