آسان پرداخت

روابط عمومی آسان پرداخت درباره شکایت سازمان هواپیمایی بیانیه داد

روابط عمومی شرکت آسان پرداخت پرشین درباره حواشی اخیر اعلام کرد با دریافت تاییدیه سازمان هواپیمایی کشوری به ارائه فروش آنلاین بلیط می‌پردازد.

اخیرا سازمان هواپیمایی کشور ضمن شکایت از آپ و چند کسب و کار اینترنتی دیگر، خواستار بسته شدن درگاه آنها به دلیل فروش بلیط هواپیما شد. شرکت آسان پرداخت در این رابطه اعلام کرد این شرکت با دریافت تاییدیه از سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مالک شرکت خدمات مسافرت هوایی و حهانگردی هلیدا سیر است که این آژانس از مجوزهای بلند الف و ب با فروش آنلاین برخوردار است.

متن بیانیه آسان پرداخت

طبق دستورالعمل نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات الکترونیکی و دستورالعمل نظارت بر فعالیت و کسب و کارهای اینترنتی مصوب 22/05/1392 کمیته نظارت بر کسب و کارهای اینترنتی مرکز توسعه تجارت الکتریکی، شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی بلند الف را دریافت کرده است و اپلیکیشن آپ هم فروش بلیط هواپیما را طبق همین مجوز انجام می‌دهد.

ضمنا، شرکت آسان پرداخت در حال همکاری با شرکت آراجهان نوین گستر اطلس با نام تجاری اسنپ تریپ به عنوان مالک شرکت خدمات زیارتی و مسافرتی هوایی و جهانگردی دلیجان پرواز و دارای مجوز بند الف، است. بر همین اساس تمام مراتب حقوقی و قانونی فروش بلیط هواپیما رعایت شده است. از رسانه‌های محترم انتظار می‌رود اخلاق رسانه‌ای را رعایت کرده و قبل از انتشار، اصالت محتوا را بررسی کنند. با توجه به وارد شدن خدشه به برند تجاری آپ، برخورد قضایی با منتشرکنندگان این اخبار و کسانی که این خبر را با اهداف خاص منتشر کرده‌اند، انجام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*