رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲

رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ سامسونگ در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

بسیاری از طرفداران سامسونگ منتظر برگزاری رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ هستند. غول کره‌ای در این رویداد از گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ رونمایی می‌کند.

سامسونگ در حال آماده‌سازی کارخانجات خود برای تولید گوشی‌های خانواده گلکسی اس ۲۲ است. با این حال مشخصات فنی و طراحی این گوشی‌ها از همین حالا فاش شده است. ما شنیده‌ایم که سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی S22 Ultra خود را به عنوان جایگزینی برای گلکسی نوت ۲۲ اولترا که هیچگاه عرضه نخواهد شد، معرفی کند. تصاویر رندری که منتشر شده نشان می‌دهند دوربین‌ها روی قاب پشتی این گوشی به شکل حرف P یا حدد ۱۱ درخواهند آمد.

برگزاری رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ در ژانویه ۲۰۲۲

سامسونگ ژانویه سال آینده میلادی (زمستان ۱۴۰۰)‌ در رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ از سه گوشی خانواده گلکسی اس ۲۲ خود رونمایی خواهد کرد. بنابراین هیچ تغییری در تاریخ برگزاری این رویداد به خاطر پاندمی کروناویروس به وجود نخواهد آمد. در گزارشی که رسانه کره‌ای The Elec منتشر کرده، آمده است که ۵۰ تا ۶۰ درصد سهم تولید این خانواده متعلق به دو گوشی گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس ۶.۱ اینچی خواهد بود، در حالی که ماباقی سهم تولید متعلق به گوشی ۶.۸ اینچی گلکسی اس ۲۲ اولترا است. این تغییر بزرگی در سهم تولید در مقایسه با نسل گذشته است که گلکسی اس ۲۱ پلاس با ۳۰ درصد، بیشترین سهم را در اختیار داشت.

رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲

از آنجا که نسخه پلاس در مقایسه با نسخه معمولی و ارزان قیمت‌تر خود نمایشگر خیلی بزرگ‌تری را ارائه نمی‌کند، کاربران می‌توانند با کمی هزینه بیشتر مدل اولترا اس ۲۲ را تهیه کنند. مثل نسل گذشته، فقط این مدل اولترا است که از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند و نهایت توان سامسونگ در تولید یک گوشی هوشمند را به رخ می‌کشد.

ظرفیت باتری گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ فاش شد

در این گزارش آمده است که گوشی گلکسی اس ۲۲ از یک باتری ۳،۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد که ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت کمتر از نسل گذشته خود است. انتظار می‌رود گوشی‌های این خانواده کوتاه‌تر ولی ضخیم‌تر از نسل قبلی باشند، نسبت صفحه نمایش وسیع‌تری را ارائه کنند و نمایشگر دو مدل معمولی و پلاس ۰.۱ اینچی کوچک‌تر شده باشد. دلیل کاهش ظرفیت باتری مدل معمولی هم همین کوچک‌تر شدن بدنه است.

بیشتر بخوانید:

اطلاعات مختلفی از گوشی گلکسی +S22 سامسونگ فاش شد +‌ تصاویر
رندرهای گوشی گلکسی S22 طراحی متفاوت نمایشگر آن را نشان می‌دهد
این رندرها نشان می‌دهند گلکسی S22 Ultra شبیه گوشی‌های گلکسی نوت است!

دیگر منابع کره‌ای می‌گویند باتری گوشی‌های سری Galaxy S22 سامسونگ، حداقل نمونه اولیه آن‌ها، توسط خود این شرکت تولید نشده است. در واقع تولید باتری این گوشی‌ها بر عهده یک شرکت چینی به نام ATL که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان باتری جهان هم محسوب می‌شود، بوده است.

گرچه شرکت ATL نیز در تولید باتری‌های فاجعه آمیز و انفجاری گلکسی نوت ۷ هم سهم داشت، اما سامسونگ در سری گلکسی اس ۲۱، گوشی‌های سری گلکسی A، ساعت گلکسی واچ و ایرباد گلکسی بادز خود هم از باتری‌های ساخت این شرکت چینی استفاده کرده است.

به هر ترتیب ATL به لطف سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت و همینطور یارانه‌هایی که از دولت چین دریافت می‌کند می‌تواند باتری‌هایی تولید کند که ارزان قیمت‌تر از تولید خود سامسونگ تمام می‌شود و همین باعث شده در سطح جهان جایگاه خوبی را کسب کند. استفاده از باتری‌های این برند یکی از دلایلی بود که قیمت تولید گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ را کاهش داد و به نظر می‌رسد همین روند در سری جدید نیز ادامه پیدا کند.

اما به جز باتری ۳،۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی اس ۲۲، ما می‌دانیم که نسخه پلاس و اولترا به یک باتری ۴،۵۰۰ و ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز هستند و احتمالاً با سرعت بیشتری هم شارژ شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*