گوشی گلکسی +S22

اطلاعات مختلفی از گوشی گلکسی +S22 سامسونگ فاش شد +‌ تصاویر

بعد از Galaxy S22 و S22 Ultra، اکنون نوبت به افشای اطلاعات و انتشار رندرهای گوشی گلکسی +S22 سامسونگ رسیده است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

چند ساعت بعد از این که اطلاعات و اولین رندرهای دو گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا و اس ۲۲ معمولی منتشر شد، OnLeaks اکنون رندرهای مربوط به مدل پلاس این خانواده را منتشر کرده است.

برخلاف مدل اولترا که از زبان طراحی گوشی‌های کنونی سامسونگ فاصله دارد، مدل کوچک‌تر گلکسی +S22 بیشتر شبیه به گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ است. قاب پشتی از همان ماژول دوربین Contour Cut نسل قبل برخوردار است، اگرچه کمپانی تغییراتی را روی آن اعمال کرده است.

در مدل‌های سری گلکس اس ۲۱، فریم آلومینیومی و ماژول دوربین با یکدیگر آمیخته شده بودند. اما رندرهای گلکسی اس ۲۲ پلاس نشان می‌دهد اختلاف ناچیزی بین ماژول دوربین و فریم کناری است تا از یکدیگر مجزا به نظر برسند. مشخص نیست چرا سامسونگ چنین تصمیمی گرفته است. شاید به کاهش هزینه‌ها در تولید گوشی مربوط شود.

گوشی گلکسی +S22

ممکن است منحنی کردن فریم آلومینیومی و اتصال آن به ماژول دوربین تولید را پرهزینه‌تر کند یا باعث کند شدن سرعت تولید شود. علاوه بر این، گوشی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن (FE) هم از ماژول دوربین مشابهی با این گوشی برخوردار خواهد بود. این اسمارت فون ماه آینده به عنوان یک پرچمدار مقرون به صرفه وارد بازار می‌شود.

ظاهر عالی گلکسی +S22 با حاشیه‌های یکنواخت نمایشگر

یک گوشی هوشمند بالارده بدون یک نمایشگر عالی، تکمیل نخواهد شد. اگر رندرها طراحی نهایی دیوایس را نشان دهند، سامسونگ سرانجام حاشیه‌های کم و زیاد در چهار طرف نمایشگر را کنار خواهد گذاشت (به طور مثال حاشیه‌های عریض‌تر در بالا و پایین نسبت به دو طرف دیگر) و از حاشیه‌هایی یکنواخت در دور تا دور گوشی خود استفاده می‌کند.

گوشی گلکسی +S22

اپل و گوگل شرکت‌هایی هستند که هم اکنون هم در گوشی‌های خود از این سبک طراحی استفاده می‌کنند و حالا سامسونگ هم قرار است به جمع آن‌ها بپیوندد. اکثر گوشی‌سازها موفق به پیاده‌سازی حاشیه‌های یکنواخت در دور نمایشگر گوشی‌های خود نشده‌اند و در نتیجه حاشیه‌های ضخیم‌تر را انتخاب کرده‌اند.

تغییراتی روی حفره‌ای که از دوربین سلفی گوشی میزبانی می‌کند نیز ایجاد شده است. علی‌رغم تجهیز گوشی گران قیمت گلکسی زد فولد ۳ به فناوری دوربین زیر نمایشگر، گوشی پرفروش‌تر اس ۲۲ پلاس همچنان از دوربین زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد. احتمالاً به خاطر کیفیت تصاویر نه چندان جذابی که این دوربین‌ها می‌گیرند، سامسونگ چنین تصمیمی را گرفته است.

دوربین سلفی زیر نمایشگر زد فولد ۳ فوق‌العاده جذاب است، اما کیفیت آن با ارفاق فقط برای تماس‌های تصویری خوب است. و به همین خاطر است که اگر روی گوشی پرفروش +Galaxy S22 استفاده می‌شد، می‌توانست فاجعه‌بار باشد.

آیا گلکسی اس ۲۲ پلاس با نام گلکسی اس ۲۲ پرو عرضه می‌شود؟

سیاست انتخاب نام در محصولات سامسونگ متفاوت از آن چیزیست که دیگر شرکت‌ها ارائه می‌کنند. ر گوشی‌هایش از برندهای پلاس و اولترا، در ایربادهای بی‌سیم خود از برندهای پلاس و پرو و در ساعت‌های هوشمند خود نیز از دو برند کلاسیک و اسپورت استفاده می‌کند.

گوشی گلکسی +S22

بنابراین احتمال دارد با تغییر نام گلکسی اس ۲۲ پلاس بخواهد یکپارچگی بیشتری بین نام محصولاتش به وجود بیاورد و به جای این نام، گوشی پلاس را با نام گلکسی اس ۲۲ پرو وارد بازار کند. هرچند هنوز هیچ یک از این اطلاعات رسمی نیستند، اما اگر این گزارش واقعیت داشته باشد، گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ به ترتیب گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پرو و اس ۲۲ اولترا نام خواهند گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. طراحی سری s22 بنظرم بطور کلی زیباترین طراحی پرچمدار امسال بودن مخصوصا طراحی جدید پشتشون که هم جدیده و هم از دوربین محافظت میکرد و هم زیبا بود . طراحی سال بعد هم همینطور باشه با یکم تغییرات بنظرم خوبه

  2. طراحی خیلی خوبی داشت
    اما به نظرم یه سری تغییرات ریز تو طراحی نیاز داره

  3. سامسونگ اومده از سال 2018 اس پانچ هول استفاده میکنه موردی نداره اما وقتی اپل میاد از ناچ استفاده میکنه میشه طراحی تکراری!
    باز اپل صد رحمت توی آیفون ۱۲ به جز ناچ اومد کل طراحی رو نسبت به قبل عوض کرد

    • چون ناچ اپل تقریبا 2 متره…اما دوربین سلفی سامسونگ تو کوچکترین حالت ممکن قرار داره…شما اگه طراحیه بهتری سراغ داری که هنوز غول های تکنولوژی به اون دست نیافتن و شما سراغ داری،بهشون بگو تا پیاده کنن…