ترسناک ترین اماکن توریستی

ترسناک ترین اماکن توریستی دنیا که رفتن به آن‌ها دل و جرأت می‌خواهد

اگر به دنبال سفر به ترسناک ترین اماکن توریستی دنیا هستید، اما نسبت به این مناطق شناختی ندارید با ماه همراه باشید تا با این مناطق آشنا شوید.

داستان‌ها و فیلم‌ها ترسناک و به طور کلی هر چیزی که آمیخته با وحشت باشد در جهان طرفدار زیادی دارد. اگر هیجان و ترسیدن برای شما نیز جذاب به نظر می‌رسد و به دنبال یک تجربه جدید هستید می‌توانید به اماکن توریستی سفر کنید که قطعا با دیدن آن‌ها هیجان‌زده خواهید شد. ما در این پست ده مورد از ترسناک ترین اماکن توریستی جهان را به شما معرفی خواهیم کرد که رفتن به آن‌ها جرأت بسیاری می‌طلبد.

معرفی ترسناک ترین اماکن توریستی دنیا

1. فروشگاه جادوگری سونورا در مکزیکو سیتی،‌ مکزیک

ترسناک ترین اماکن توریستی

مردمی که نسبت به آینده خود کنجکاو هستند و می‌خواهند طالع خود را ببینند، به فروشگاه جادوگری سونورا در مکزیکوسیتی سفر می‌کنند. در این فروشگاه لوازم عجیب و غریب زیادی وجود دارد که مردم معتقدند با خرید آن‌ها می‌توانند آینده خوبی را برای خود رقم بزنند. یکی از محبوب‌ترین لوازم، خون مار زنگی است.

2. سرداب پاریس،‌ فرانسه

ترسناک ترین اماکن توریستی

یکی دیگر از ترسناک ترین اماکن توریستی جهان، سرداب پاریس واقع در فرانسه است. این سرداب که در زیر شهر پاریس است، مساحت ۱۸۷ کیلومتر مربعی دارد و پر از استخوان‌ها و اسکلت‌های بسته‌بندی شده است. البته از کل مساحت این سرداب مردم فقط مجاز به دیدن یک بخش کوچکی هستند. نکته جالب در مورد سرداب پاریس این است که به خاطر هوای خشکش هیچ چیزی در آن فاسد و پوسیده نمی‌شود.

3.  بن بست ماری کینگ، ادینبورگ

ترسناک ترین اماکن توریستی

در قرن 17 افرادی که در کشور اسکاتلند به بیماری کشنده طاعون آلوده می‌شدند را در زیر شهر ادینبورگ و در مرکزی به نام بن بست ماری کینگ حبس می‌کردند. این افراد پس از ورود به بین بست ماری کینگ دیگر نمی‌توانستند از آن خروج پیدا کنند و تا زمان مرگ در آنجا باقی می‌ماندند. لازم به ذکر است که امروزه بسیاری از افراد برای بازدید به این مکان سفر می‌کنند.

4. جزیره ایستر، شیلی

ترسناک ترین اماکن توریستی

جزیره ایستر واقع در کشور شیلی در بردارنده مجسمه‌های سنگی بزرگی است که بسیار مرموز به سمت آسمان نگاه می‌کنند. وجود این مجسمه‌ها باعث شده تا هم‌اکنون جزیره ایستر به یکی از رازآلودترین مناطق جهان تبدیل شود.

5. تالاب ترانک،‌ جزایر مایکرونیزیا

ترسناک ترین اماکن توریستی

در سال 1994 تعداد قابل توجهی از نیروهای نظامی ژاپن در تالاب ترانک که یکی از پرطرفدارترین اماکن توریستی جهان محسوب می‌شود فرو رفتند. این تالاب که در جنوب غربی هاوایی واقع شده است، در حال حاضر پذیرای گردشگران و غواصان بسیاری است که به منظور مشاهده لاشه‌های باقی مانده از هواپیماها و کشتی‌های جنگی به این منطقه سفر می‌کنند.

6. موزه موتر تاریخ پزشکی، فیلادلفیا

ترسناک ترین اماکن توریستی

در جهان موزه‌های زیادی وجود دارند که برای برخی از افراد چندان باب میل به نظر نمی‌رسند و بازدیدکنندگان را با فضای سنگین خود به شدت می‌ترسانند.  موزه موتر واقع در فیلادلفیا نمونه‌ای از این مکان‌ها است که اقلام زیست‌شناختی و تجهیزات پزشکی قدیمی بسیاری را در خود جای داده است. اما عمده دلیل تبدیل شدن این موزه به یکی از ترسناک ترین اماکن توریستی جهان،‌ وجود تعداد بسیاری از اسکلت‌های انسان در آن است.

7. مرداب مانچاک، لوزیانا

ترسناک ترین اماکن توریستی

مرداب مانچاک یکی از مرموزترین اماکن جهان است که طبق گفته بسیاری از افراد ارواح سرگردان مشغول به زندگی در آن هستند. این مرداب شامل درخت‌های سروی است که با رشته‌های خزه پوشانده شده‌اند. سالانه تعداد زیادی از توریست‌ها به وسیله کشتی به این مرداب می‌روند تا از نزدیک ترس و دلهره را تجربه کنند.

8. چرنوبیل،‌ اوکراین

ترسناک ترین اماکن توریستی

به دنبال حادثه هسته‌ای چرنوبیل تمام شهرهایی که در نزدیکی این منطقه وجود داشتند به سریع‌ترین حالت ممکن خالی شده و دیگر حتی یک نفر هم در آن‌ها حضور نداشت. از جمله این شهرها پریپیات است که فضای بسیار سنگینی دارد و سالانه پذیرای توریست‌های زیادی است.

9. خانه وینچستر، سن خوزه، کالیفرنیا

ترسناک ترین اماکن توریستی

در سن خوزه کالیفرنیا عمارتی وجود دارد که پذیرای ارواح سرگردان بسیاری است و همواره اتفاق‌های غیر قابل باوری از این عمارت گزارش شده است. طبق گفته بسیاری از افراد دلیل این که امارت وینچستر به تسخیر ارواح درآمده، حضور دختری به نام سارا در آن بوده است. برای سفر به این عمارت که یکی از ترسناک ترین اماکن توریستی دنیا محسوب می‌شود باید شجاعت زیادی را به خرج داد و بیشنر مردم قادر به دیدن آن از نزدیک نیستند.

10. دخمه مخفی تلما، سیسیلی

ترسناک ترین اماکن توریستی

دخمه مخفی تلما واقع در سیسیلی  یکی از مرموزترین خانه‌های جهان محسوب می‌شود. دلیل این موضوع وجود تعداد زیادی از نقاشی‌های دیواری عجیب و غریب در این دخمه است. این دخمه که ساخت آن به دهه 1920 بر می‌گردد زمانی پذیرای گروه‌های شیطانی بوده است که مجالس خود را در آن برگزار می‌کردند. اگر احساس می‌کنید دیگر از چیزی نمی‌ترسید به شما پیشنهاد می‌کنیم به این دخمه بروید تا وحشت و هیجان بسیار زیادی را تجربه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*