فروش فیدلیتی

بهمن موتور آتش به مالش زد؛ فروش فیدلیتی بدون قرعه کشی و ۳۰۰ میلیون یارانه به خریداران

شرکت بهمن موتور از روز گذشته فروش فیدلیتی را آغاز کرد و این خودرو بدون قرعه کشی، با تحویل یک ماهه و با 300 میلیون یارانه به خریداران عرضه می‌شود.

از روز گذشته، یکشنبه 11 مهر 1400، فروش فوری خودرو فیدلیتی توسط شرکت بهمن موتور آغاز شد. اما این طرح فروش با طرح‌های قبلی تفاوت‌هایی داشت؛ از جمله این که خودرو شاسی بلند فیدلیتی بدون قرعه کشی و محدودیت‌های قبلی و با تحویل یک ماهه به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین بهمن موتور، قیمت فیدلیتی را در این طرح فروش 735 میلیون تومان اعلام کرده است و به نظر می‌رسد این خودرو با یارانه یا تخفیف 300 میلیونی به خریداران فروخته می‌شود.

فروش فیدلیتی با قیمت 735 میلیون تومان

همانطور که گفته شد، قیمت بهمن Fidelity در این طرح فروش 735 میلیون تومان اعلام شده است که مشتریان برای خرید باید تمام وجه را به صورت نقدی در زمان ثبت نام واریز کنند. جالب این که طبق آخرین بررسی‌ها، قیمت فیدلیتی در بازار آزاد بین 900 میلیون تا یک میلیارد تومان است. به این ترتیب قیمت عرضه شده توسط بهمن موتور برای فیدلیتی با قیمت بازار آزاد بین 250 تا 300 میلیون تومان تفاوت دارد.

البته بهمن موتور در چند ماه اخیر بارها قیمت فیدلیتی را افزایش داد، اما هنوز هم این خودرو در کارخانه با اختلاف قیمتی حدود 300 میلیونی نسبت به بازار عرضه می‌شود و مشخص نیست دلیل این میزان اختلاف قیمت چیست. باید دید آیا بهمن موتور در آینده نزدیک باز هم قیمت شاسی بلند Fidelity را افزایش می‌دهد یا قیمت بازار این خودرو کاهش پیدا می‌کند تا قیمت بازار و کارخانه به هم نزدیک شوند.

بهمن فیدلیتی در این طرح فروش در رنگ‌های سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی با رینگ‌های 20 اینچی در دو طرح متمایز بر اساس درخواست مشتری به فروش می‌رسد. تنها شروط ثبت نام در این طرح فروش، داشتن گواهینامه و سن بالای 18 سال اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اول ماشین فوق العاده آشغالیه و رو دست بهمن خودرو باد کرده ، ثانیا اگه واقعا حراج کرده چرا خریدارش نیست ، حتما از اونایی که دارن سوال کنید که راضی هستن یا نه که صدر در صد میگن نه

  2. با این متن تهیه شده کاملا مخالفم زیرا من در راس ساعت 10 اقدام به ورود و ثبت‌ نام نمودم و در اولین ورودم که زیر یک دقیقه بود با پیغام ظرفیت تکمیل است مواجه شدم شک ندارم که کلیه فیدلیتی ها موجود در نمایشگاه های مرکز و شمال تهران همه مربوط به خود شرکت می باشد جهت بازار گرمی و افزایش قیمت علی رغم اینکه شرکت محصولات خود را با نرخ عوارض و مالیات 4200 تومن ترخیص می‌کند با این ترفند در بازار در صدد افزایش قیمت این خودرو است فقط امیدوارم که وزارت صمت به این گونه ترفند ها ورود کند و از طریق ثبت نام و سپس اعلام اسامی برندگان اقدام کند تا شرکت نتواند محصولات خود را که با نرخ 4200 وارد نموده است در بازار تبدیل به نرخ 28000 تومان به بالا نکند خدا کند وزارت صمت به نمایندگی از رئیس‌جمهور منتخب که مدعی فاسد ستیزی می باشد جلو این نحوه توزیع ناعادلانه را که برای خود مدیران شرکت و بستگان شان صورت گرفته است در اسرع وقت گرفته شود و امیدوارم که خبرنگاران هم انصاف داشته باشند و طرف مصرف کننده را داشته باشند نه ………..

  3. واقعا خجالت نمیکشید با این قیمتهای مزخرفتون ،خجالت بکشید هر ۳ و۴ شرکت خودروسازی که خون مردم رو تو شیشیه کردین