تبلت نوکیا T20

تبلت نوکیا T20 پیش از رونمایی در یک رندر خودنمایی کرد

اولین تصویر از تبلت نوکیا T20 چند روز مانده به رونمایی رسمی آن منتشر شد. نوکیا یک تبلت خوش قیمت با طعم اندروید ۱۱ خام را عرضه خواهد کرد.

کمپانی نوکیا دو روز دیگر از نخستین تبلت خودش رونمایی خواهد کرد. اکنون یک وب‌سایت ویتنامی به نام Zingnews.vn تصاویری را منتشر کرده که مربوط به رندر تبلت نوکیا T20 است. این رندر به خوبی نمای پشتی و جلویی نوکیا تی ۲۰ را به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

گوشی نوکیا G300 با تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ و نمایشگر +۷۲۰p در راه است

با توجه به آنچه در تصویر دیده می‌شود، یک دکمه به همراه حفره‌های مربوط به اسپیکر در لبه بالای تبلت قرار دارند. یک دوربین سلفی در حاشیه سمت چپ نمایشگر است که وقتی تبلت را به صورت افقی به دست بگیرید، به بالای صفحه منتقل می‌شود. گوشه قسمت پایینی دیوایس از یک جک ۳.۵ میلی‌متری میزبانی می‌کند و در پشت دستگاه هم یک دوربین تک لنزی به همراه فلاش LED دیده می‌شود.

رندر تبلت نوکیا T20

تبلت نوکیا T20

بر اساس شایعات و گزارش‌ها، اولین تبلت نوکیا به یک نمایشگر ۱۰.۳۶ اینچی مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود نسخه خام اندروید ۱۱ روی این تبلت نصب باشد. در قلب تپنده آن هم می‌توان شاهد حضور تراشه‌ای با برند Unisoc به نام T610 یا T618 و یا T700 بود. سازنده این تبلت را با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌کند. فعلاً هیچ صحبتی در خصوص ظرفیت باتری آن به میان نیامده، اما کسب گواهی CQC از سوی این تبلت نشان می‌دهد که فقط با توان ۱۰ وات شارژ می‌شود.

همچنین انتظار می‌رود نوکیا تبلت T20 خودش را در دو نسخه Wi-Fi یا Wi-Fi + LTE به فروش برساند. قیمت نسخه اول حدود ۱۸۵ تا ۲۱۷ یورو و نسخه دوم نیز ۲۰۲ تا ۳۲۷ یورو خواهد بود. اگر شما هم از علاقه‌مندان به برند نوکیا هستید، روز چهارشنبه ۱۴ مهر ماه منتظر رونمایی از این تبلت جذاب باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*