بهمن موتور

بهمن موتور چهار خودرو جدید تا سه ماهه اول 1401 عرضه خواهد کرد

شرکت بهمن موتور اعلام کرد تا پایان سال 1400 سه خودروی جدید به تولیدات این شرکت اضافه خواهد شد. یک SUV هم در سه ماهه اول 1401 عرضه می‌شود.

محمد ضرابیان، مدیرعامل بهمن موتور گفت تا پایان سال 1400 سه محصول جدید شامل یک SUV، یک سواری و یک خودروی ون باری (Cargo Van) به همراه یک SUV در اولین سه ماهه 1401 به محصولات این شرکت اضافه خواهد شد. وی گفت استانداردسازی نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش با بالاترین معیارها انجام می‌شود. همچنین کیفیت تولید و ارائه خدمات ممتاز در تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی‌های استانی وجه تمایز بهمن است.

دلیل افزایش قیمت فیدلیتی از سوی بهمن موتور

مدیرعامل بهمن موتور درباره افزایش قیمت خودروی فیدلیتی اظهار کرد این افزایش قیمت ناشی از هزینه‌های حمل و نقل بین‌المللی در دنیا است که با کاهش بحران کرونا از ابتدای سال جاری رخ داد. کمبود کانتینر حمل بار هم موجب افزایش قیمت حمل و نقل کشتی‌رانی‌های داخلی و خارجی شده است. این افزایش بیش از صد درصدی از بنادر اصلی چین رخ داده است.

ضرابیان گفت تا قبل از افزایش قیمت، حمل یک کانتینر از بنادر اصلی چین به بنادر ایران تقریبا 3800 دلار برای کانتینر 40 فوت HQ بوده که اکنون بیش از 8800 دلار شده است. اصلی‌ترین دلیل افزایش قیمت فیدلیتی، افزایش هزینه حمل و نقل بین‌المللی است و همچون همیشه، شرکت بهمن موتور در تلاش برای عرضه خودروهای خود به منصفانه‌ترین قیمت است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*