اندروید ۱۲ گوگل

نسخه پایدار اندروید ۱۲ گوگل به صورت رسمی منتشر شد

سرانجام نسخه پایدار اندروید ۱۲ گوگل منتشر شد. سیستم عامل Android 12 ابتدا برای گوشی‌های پیکسل و سپس محصولات دیگر برندها منتشر خواهد شد.

گوگل کمی با تأخیر در مقایسه با اندروید ۱۱ در سال گذشته، از نسخه جدید سیستم عامل اندروید پرده برداری کرد. ساعاتی پیش به صورت رسمی اندروید ۱۲ گوگل منتشر شد و در اختیار منابع پروژه منبع باز اندروید قرار گرفت. مثل سال‌های اخیر، این گوشی‌های پیکسل خود گوگل هستند که زودتر از محصولات دیگر برندها می‌توانند این به‌روزرسانی نرم افزاری را دریافت کنند؛ با این حال گوگل هنوز این آپدیت را برای گوشی‌هایش منتشر نکرده و فقط به گفتن اینکه اندروید جدید را «طی هفته‌های آینده» برای گوشی‌هایش ارسال می‌کند، اکتفا کرده است.

اندروید ۱۲ گوگل

گوگل می‌گوید گوشی‌هایی از سامسونگ، وان پلاس، اوپو، ریلمی، تکنو، ویوو و شیائومی اواخر سال ۲۰۲۱ می‌توانند این به‌روزرسانی را دریافت کنند. اگرچه نباید از این که آپدیت جدید اندروید چند ماه دیرتر از گوشی‌های سری پیکسل (که در رأس آن‌ها پیکسل ۶ حضور دارد) برای گوشی‌های دیگر سازندگان منتشر می‌شود متعجب شویم. چرا که ماه‌ها طول می‌کشد تا سازندگان نرم افزار گوشی‌هایشان را با نسخه جدید اندروید سازگار کنند.

اگر می‌خواهید با امکانات و ویژگی‌های جدید Android 12 آشنا شوید، توصیه می‌کنیم پست بهترین قابلیت های اندروید ۱۲ ؛ از کنترل بهتر حریم خصوصی تا تغییرات رابط کاربری را مطالعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*