قیمت گوگل پیکسل 6

قیمت گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو لو رفت؛ یک پیشنهاد وسوسه انگیز از طرف گوگل

سری Pixel 6 گوگل با امکانات و طراحی جذابی همراه شده است. فاش شدن قیمت گوگل پیکسل 6 و 6 پرو نشان می‌دهد که این گوشی‌ها می‌توانند کاربران را بیش از پیش به خود جذب کنند.

گوگل چند ماه پیش از عرضه رسمی سری پیکسل 6 به معرفی اولیه آنها پرداخت. هرچند که غول فناوری سوالات مهمی را درباره گوشی‌های 5G خود بی پاسخ گذاشت که تا زمان عرضه رسمی رسانه‌ها در مورد آنها صحبت کنند. یکی از مهمترین موارد اعلام نشده قیمت گوگل پیکسل 6 و 6 پرو بود.

قیمت سری گوگل پیکسل 6

یک کانال یوتیوب به نام «This is Tech Today» قیمت گوشی‌های پرچمدار گوگل را لو داده است. گوگل معمولا قیمت گوشی‌های خود را کمی زیاد تعیین می‌کند و همچنین ماه گذشته اعلام کرد که برچسب قیمتی پیکسل‌ 6 و پیکسل 6 پرو همانند گوشی‌های بالا رده بازار خواهد بود. همین‌ها باعث شد که یک جو منفی پیرامون این گوشی‌ها شکل بگیرد.

قیمت گوگل پیکسل 6

هرچند که خبر امروز می‌تواند کمی این جو را تغییر دهد. البته نباید انتظار داشت که این گوشی‌ها لقب مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های 5G را به خود اختصاص دهند؛ اما از طرفی هم نمی‌توان انکار کرد که قیمت ۶۴۹ یورویی برای مدل استاندارد پیکسل 6 و ۸۹۹ یورویی برای پیکسل 6 پرو بسیار مناسب و منطقی است.

البته تبدیل نرخ ارز قیمت این گوشی‌ها را در سایر بازار‌ها مشخص نمی‌کند، ولی احتمالا گوگل قیمت ۷۹۹ و ۱۰۹۹ دلاری را برای گوشی‌های جدید خود در نظر گیرد و حتی ممکن است با رویکردی محافظه کارانه‌تر برچست قیمتی ۶۹۹ و ۹۹۹ دلاری را انتخاب کند. در هر حال گوگل پیشنهاد وسوسه انگیزی ارائه می‌دهد و همین نیز برگ برنده آنها است.

در واقع مدل استاندارد ۶.۴ اینچی گوگل پیکسل 6 می‌تواند افرادی را که به مدل‌ غیر پرو آيفون 13 گرایش دارند، به سمت خود جذب کند. اپل نیز برای گوشی خود ۷۹۹ دلار طلب می‌کند.

قیمت گوگل پیکسل 6

اما در مقایسه با گوشی ۶.۱ اینچی اپل، پیکسل 6 به نمایشگر امولد ۹۰ هرتزی مجهز شده است که تجربه کاربری روان‌تری را ارائه می‌کند. این گوشی همچنین به دو دوربین در بدنه پشتی مجهز شده است که یکی از آنها یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌العاده قوی است.

اگر گوگل پیکسل 6 با قیمت ۶۹۹ دلاری و یا حتی ۷۴۹ دلاری در نسخه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شود، نسبت به آيفون 13 ارزش خرید بالاتری خواهد داشت و مشخصاتی همچون ۸ گیگ رم و باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپری ، این گوشی را به یک گزینه جذاب برای کاربران علاقه‌مند به نسخه خام اندروید تبدیل می‌کند. برخی از این افراد از گوشی میان‌رده پیکسل 5a رضایت ندارند.

البته بعید می‌دانیم که به خاطر استفاده از تراشه اختصاصی تنسور، گوگل بتواند از پس تقاضای احتمالا بالای این گوشی‌ها برآید. در واقع کمبود جهانی تراشه سبب شده که گوگل ۲۷ مهر ماه را برای معرفی نهایی و ۶ آبان را به عنوان تاریخ عرضه در نظر گیرد.

شرایط برای گوگل پیکسل 6 پرو نیز مشابه است. این گوشی با قیمت ۹۹۹ یا ۱۰۹۹ دلاری رقیب آيفون 13 پرو به حساب می‌آید. از مشخصات Pixel 6 Pro می‌توان به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با لبه‌های خمیده، پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، ۱۲ گیگ رم، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و دوربین تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی در کنار دو دوربین ۵۰ و ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. البته حداکثر حافظه ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی را هم نباید از یاد برد.

علاوه بر قیمت گوگل پیکسل 6 امروز مشخص شد که رنگ مشکی و سبز این گوشی با هدف بازاریابی کربن و مه نامیده خواهند شد که چندان هم مهم نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*