سامسونگ گلکسی اف 42 5G

گوشی Galaxy F42 5G سامسونگ معرفی شد؛ غریبه‌ای آشنا از خاور دور!

کمپانی Samsung از گوشی Galaxy F42 5G در هند رونمایی کرد. گلکسی اف 42 5G یک مدل میان رده و مشابه دو محصول دیگر سامسونگ است.

با نگاهی به ظاهر و مشخصات فنی، می‌توان دریافت گوشی Galaxy F42 5G همان گلکسی واید 5 است که اخیرا در کره‌جنوبی معرفی شد و حالا برای عرضه در بازار هند، نامی تازه دارد. البته بی‌شباهت با گلکسی ای 22 5G هم نیست؛ هر چند که دارای دوربین اصلی بهتر، رنگ‌های جدید و برآمدگی دوربین تغییر یافته‌ای است.

مشخصات سامسونگ گلکسی اف 42 5G

کمپانی سازنده این گوشی را به صفحه نمایش ال‌سی‌‎دی 6.6 اینچی با وضوح اچ‌دی پلاس تجهیز کرده که با ناچ قطره‌ای از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در پنل عقب با دوربین‌های فوق عریض 5 مگاپیکسلی و عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود.

سامسونگ گلکسی اف 42 5G

قدرت پردازش دستگاه را تراشه هشت هسته‌ای Dimensity 700 تامین می‌کند که دو هسته قدرتمند 2.2 گیگاهرتزی دارد. سامسونگ برای تامین انرژی، از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ 15 وات استفاده کرده است.

رم 6 یا 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری گلکسی F42 فایوجی محسوب می‌شوند. البته شیار کارت مایکرو اس‌دی هم در گوشی وجود دارد تا حداکثر یک ترابایت دیگر به فضای ذخیره‌سازی اضافه کند.

قیمت گوشی Galaxy F42 5G

سامسونگ برای دو نسخه این گوشی در هند، قیمتی معادل 282 و 310 دلار تعیین کرده است؛ اما نخستین خریداران با آغاز فروش در تاریخ 10 مهر، می‌توانند از تخفیف 40 دلاری بهره‌مند شوند. آبی و مشکی مات، رنگ‌های قابل انتخاب هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*