اسکوتر برقی تویوتا

اسکوتر برقی تویوتا C+walk شما را مجذوب خود خواهد کرد + عکس

تویوتا اسکوتر برقی C+walk را در ژاپن معرفی کرد. اسکوتر سه چرخ سی پلاس واک برای افرادی ساخته شده است که دچار مشکلات جسمانی یا محدودیت در حرکت هستند.

با رونمایی تویوتا از اسکوتر برقی C+walk باید آن را جانشین مدل Concept-i Walk بدانیم که در سال 2017 معرفی شده بود. البته با محصولات سایر برندها نظیر Segway PT هم شباهت‌هایی دارد.

ویژگی‌های این اسکوتر، آن را برای سالمندان و سایر افرادی که دارای مشکلات حرکتی هستند، مناسب می‌سازد. حداکثر سرعت سی پلاس واک به کمتر از 10 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و در صورت نیاز، تا 1.6 کیلومتر بر ساعت هم قابل کاهش است.

با شارژ کامل، می‌توانید مسافتی نزدیک به 14 کیلومتر را بپیمایید. البته وجود باتری قابل تعویض، امکان افزایش مسافت طی شده را فراهم می‌کند. زمان لازم برای شارژ آن هم حدود 2 ساعت است.

تویوتا اسکوتر الکتریکی سی پلاس واک را وسیله‌ای برای تسهیل عبور و مرور کارگران سن‌بالا در فرودگاه‌ها، تاسیسات، کارخانه‌ها و انبارهای بزرگ توصیف می‌کند. به لطف وجود سیستم تشخیص موانع، امنیت بالایی هم دارد.

اگر این سیستم مانعی را سر راه شناسایی کند، بوق می‌زند تا به راکب هشدار دهد. همچنین در صورت خطر برخورد با مانع، سرعت به طور خودکار کم می‌شود.

قیمت اسکوتر برقی C+walk

این گجت در ژاپن قیمتی معادل 3100 دلار دارد و از ماه آینده میلادی (نوامبر)، در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. البته هنوز صحبتی از عرضه جهانی آن نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*