دوربین هواوی نوا 8

مشخصات دوربین هواوی نوا 8 ؛ با یک گوشی میان رده، حرفه‌ای عکس بگیرید

دوربین هواوی نوا 8 یکی از نقاط قوت این گوشی میان رده و خوش‌قیمت محسوب می‌شود. در این مطلب نگاهی به مشخصات و ویژگی‌های آن می‌اندازیم.

هواوی که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در جهان محسوب می‌شود، همواره به بازار گوشی های میان رده نیز توجه ویژه‌ای دارد و در همین راستا، گوشی Nova 8 را معرفی و عرضه کرده که به محبوبیت زیادی نیز دست یافته و به زودی وارد بازار ایران نیز خواهد شد. یکی از برگ‌های برنده هواوی نوا 8 ، دوربین توانمند آن است؛ به همین دلیل در این مطلب می‌خواهیم نگاهی به ویژگی‌های دوربین این گوشی بیندازیم تا متوجه شوید با یک گوشی میان رده و خوش‌قیمت هم می‌توانید حرفه‌ای عکاسی کنید.

هواوی نوا 8 به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های میان رده هواوی، تقریبا دو ماه پیش به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی با برخورداری از مشخصات چشمگیری مانند نمایشگر اولد با نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی، طراحی جذاب و زیبا و پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی، بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت و به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد. یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین ویژگی‌های Nova 8، دوربین آن است که می‌توان این بخش را یکی از نقاط قوت این گوشی میان رده و خوش‌قیمت به شمار آورد.

آشنایی با دوربین هواوی نوا 8

در بدنه پشتی هواوی نوا 8، یک ماژول بیضی‌شکل قرار گرفته که چهار سنسور و یک فلاش LED درون آن جای گرفته است. سنسور 64 مگاپیکسلی با لنز واید و گشودگی دیافراگم f/1.9، دوربین اصلی Nova 8 است که می‌تواند تصاویر باکیفیتی را ثبت کند و رنگ‌های زنده و جزئیات بالا را به نمایش بگذارد. این دوربین با برخورداری از قابلیت‌های هوش مصنوعی و تجمیع پیکسل چهار به یک، بهترین تجربه عکس‌برداری در تمام شرایط، از محیط‌های روشن گرفته تا تاریک و کم‌نور را در سطح یک گوشی میان رده برای شما فراهم کند.

دوربین هواوی نوا 8

رزولوشن بالای این سنسور و برخورداری از قابلیت‌هایی مانند فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز یا PDAF و لرزش‌گیر مبتنی بر ژیروسکوپ باعث شده بتوانید علاوه بر عکاسی، از فیلمبرداری 4K نیز نهایت لذت را ببرید.

دوربین هواوی نوا 8

در این ماژول علاوه بر سنسور اصلی، شاهد قرارگیری یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض یا اولترا واید با گشودگی دیافراگم f/2.4 و زاویه دید گسترده 120 درجه‌ای هستیم. گستردگی زاویه دید این لنز دو برابر بیشتر از سنسور اصلی است و با وجود الگوریتم‌های هوش مصنوعی ضد اعوجاج، می‌توانید تصاویری بدون افت کیفیت و با گستره بیشتری از محیط را ثبت و ضبط کنید.

یک حسگر 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق میدان هم در پشت لنزی به گشودگی دیافراگم f/2.4 وجود دارد که با کمک آن می‌توانید زیباترین و پراستفاده‌ترین افکت‌های عکاسی را با دوربین هواوی نوا 8 به وجود بیاورید.

دوربین هواوی نوا 8

عملکرد این سنسور 2 مگاپیکسلی به این شکل است که با شناسایی صحیح داده‌های عمق میدان، سوژه را در مرکز توجه تصویر قرار می‌دهد و با الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی، به بهترین شکل ممکن و با عملکردی بسیار نزدیک به استفاده از لنزهای عکاسی حرفه‌ای، پس زمینه را محو کرده و حالت بوکه را به وجود می‌آورد.

آخرین دوربین از ماژول چهارگانه هواوی نوا 8، دوربین ماکرو است که برای تصویربرداری از فاصله بسیار نزدیک تعبیه شده است. این دوربین هم دارای سنسور 2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 است که برای استفاده از آن باید فاصله چهار سانتی‌متری دوربین گوشی تا سوژه را رعایت کنید و تصاویری زیبا و پرجزئیات را با استفاده از آن خلق کنید.

دوربین هواوی نوا 8

علاوه بر دوربین‌های چهارگانه پشتی، هواوی در نوا 8 به عکاسی سلفی نیز توجه ویژه‌ای کرده است و شما می‌توانید اوج بهینگی در دوربین جلوی یک گوشی میان رده و خوش‌قیمت را در این گوشی مشاهده کنید. یک لنز 32 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 در جلوی گوشی قرار گرفته که با استفاده از آن می‌توانید عکس‌های زیبا، زنده و پویا را ثبت کنید. علاوه بر رزولوشن و کیفیت بالای این دوربین سلفی، هواوی قابلیت Super Night Selfie 2.0 را نیز برای این دوربین در نظر گرفته که به کمک آن می‌توانید بهترین تنظیمات و افکت‌ها را برای سطح پوست با افزایش جزئیات پس‌زمینه به وجود بیاورید.

این قابلیت به همراه الگوریتم‌های AI پیشرفته برای حذف بازتاب روی شیشه‌ها از تصویر، باعث می‌شود بتوانید بهترین تجربه عکاسی سلفی را در انواع سناریوها و شرایط محیطی مختلف، از محیط پرنور تا کم‌نور، داشته باشید.

دوربین هواوی نوا 8

جمع‌بندی

عملکرد گوشی هواوی نوا 8 به عنوان یک گوشی میان رده و خوش‌قیمت، در زمینه عکاسی بسیار عالی و درخشان بوده و می‌توانیم آن را در بین بهترین‌های بازار در این رده قیمتی قرار بدهیم. هواوی Nova 8 به زودی با قیمت معقول و با مشخصاتی رده‌بالا وارد بازار ایران نیز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*