مانیتور گیمینگ

ام اس آی از 3 مانیتور گیمینگ مخصوص مسابقات Esport رونمایی کرد

شرکت ام اس آی به تازگی از سه مانیتور گیمینگ مخصوص مسابقات Esport رونمایی کرده که دو مورد از آن‌ها از تکنولوژی Quantum Dot بهره می‌برند.

شرکت چینی MSI که در تولید محصولات مخصوص بازی‌های ویدئویی صاحب نام است، اخیرا از سه مانیتور گیمینگ مانیتور گیمینگ مخصوص مسابقات Esport پرده‌برداری کرده است که شامل Optix MPG341QR، Optix MPG321UR-QD و Optix MPG321-QRF-QD می‌شود.

حروف QD به کار رفته در اسم دو مانیتور، اشاره به تکنولوژی Quantum Dot دارد که طبق ادعای سازندگان ارتقای محسوسی در عملکرد رنگی در هنگام بازی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، هر سه مانیتور دارای پنل IPS هستند که در گزینه‌های 32 و 34 اینچی به فروش می‌رسند.

مانیتور گیمینگ

صفحه نمایش این سه مانیتور گیمینگ دارای ویژگی‌های مختلفی است که از جمله آن‌ها می‌توان به رزولوشن بالا، نرخ بارگذاری سریع، تطابق کامل با کنسول‌های نسل نهمی، بهینه شده برای بازی کردن و سایر ویژگی‌های مخصوص بازی اشاره کرد.

ابتدا به سراغ مدل Optix MPG341QR می‌رویم که دارای صفحه نمایش 34 اینچی از نوع UWQUHD با رزولوشن 3440 در 1440 و نسبت تصویر 21:9 است. به عبارتی دیگر با مانیتور صفحه پهنی طرف هستیم که از ویژگی انحصاری ام اس آی یعنی تکنولوژی “هوش بازی” (Gaming Intelligence) پشتیبانی می‌کند.

در طرف دیگر هم دو مانیتور Optix MPG321UR-QD و Optix MPG321QRF-QD را داریم که 32 اینچی هستند و همانطور که بالاتر اشاره شد، از فناوری Quantum Dot بهره می‌برند. مدل اول شامل صفحه نمایش UHD با کیفیت تصویر 3840 در 2160 و نرخ بارگذاری 144 هرتز و البته HDMI 2.1 است.

مانیتور گیمینگ

مدل دوم که کمی حرفه‌ای تر است، از صفحه نمایش WQHD با رزولوشن 2560 در 1440 و 175Hz نرخ بارگذاری سود می‌برد و ضمنا پنل IPS دارد. این مانیتور برای کسانی طراحی شده که به دنبال کاهش حداکثری زمان پاسخگویی در کنار حفظ کیفیت رنگی تصویر هستند. متاسفانه شرکت سازنده هنوز از قیمت رسمی و شرایط دسترسی به این محصولات رونمایی نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*