گوشی هواوی نوا 8 آی

دلایلی که شما را به خرید گوشی هواوی نوا 8 آی ترغیب می‌کنند

گوشی هواوی نوا 8 آی یکی از بهترین میان رده های موجود در بازار است. در این مطلب، 5 دلیل برای خرید گوشی Huawei Nova 8i را به شما معرفی می‌کنیم.

گوشی های هواوی سری نوا جزو محصولاتی هستند که در عین برخورداری از قیمت مناسب، ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار خوبی دارند و نیازهای کاربران در رده‌های مختلف را پاسخ می‌گویند. هواوی اخیرا گوشی Nova 8i را معرفی کرد که یک گوشی میان رده زیبا با ارزش خرید بالا محسوب می‌شود. در این مطلب قصد داریم نگاهی به ویژگی‌ها و مزایای این گوشی بیندازیم و 5 دلیل برای خرید گوشی هواوی نوا 8 آی را برای شما برشماریم.

هواوی جزو شرکت‌هایی است که همواره بهترین عملکرد را در عرضه گوشی های میان رده و خوش‌قیمت داشته است. در این بخش از بازار رقابت سنگینی وجود دارد و موبایلی که در نهایت به دست کاربر می‌رسد باید ارزش خرید بالایی داشته باشد. هواوی Nova 8i یکی از این گوشی‌های ارزشمند است که علاوه بر زیبایی، قابلیت‌های متنوعی دارد و گزینه‌ای عالی برای کاربران مختلف، از جمله جوانان و نوجوانان محسوب می‌شود. نوا 8i شباهت زیادی به گوشی های پرچمدار اخیر هواوی دارد و طراحی جذاب آن، حس یک گوشی رده بالا و باکیفیت را به شما القا می‌کند.

گوشی هواوی نوا 8 آی

5 دلیل برای خرید گوشی هواوی نوا 8 آی

طراحی زیبا و جذاب و نمایشگری با حاشیه اندک

همانطور که گفتیم، طراحی نوا 8 آی بسیار شبیه به گوشی های بالارده هواوی است و این شرکت از همان فرمول موفقی استفاده کرده که در  سال گذشته برای گوشی های پرچمدار خود به کار برده بود. علاوه بر طراحی زیبا، هواوی به نمایشگر گوشی نیز توجه ویژه‌ای داشته تا در جلوی دستگاه نیز نمایشگر کم حاشیه و ظاهر زیبایی را ببینیم.

گوشی هواوی نوا 8 آی

این گوشی از نمایشگر 6.67 اینچی برخوردار است که زاویه‌های خمیده در اطراف آن، ساختار جالب و خاصی را در حاشیه‌ها ایجاد کرده است. به این ترتیب علاوه بر بعد زیبایی، در بحث ارگونومی و کاربری آسان هم با یکی از بهترین گوشی های میان رده بازار روبه‌رو هستیم.

گوشی هواوی نوا 8 آی

حاشیه‌های اطراف نمایشگر به کمترین میزان ممکن رسیده و ما نسبت نمایشگر به بدنه 94.7 درصدی را مشاهده می‌کنیم. این نسبت نمایشگر به بدنه به کوچک‌تر شدن ابعاد بدنه گوشی کمک کرده و امکان کار کردن با یک دست با گوشی و در نهایت بهبود عملکرد برای کاربردهایی مانند تماشای فیلم را به دنبال دارد.

شارژ فوق سریع 66 واتی

باتری و فرایند شارژ یکی از مشکلات همیشگی کاربران است و همه کاربران به دنبال گوشی هوشمندی هستند که دوام باتری بیشتری داشته باشد و در مدت‌زمان کمی دوباره شارژ شود. این مشکل با پیشرفت فناوری و استفاده از شارژرهای سریع تا اندازه زیادی حل شده، اما در حال حاضر رقابت سنگینی برای بهترین بودن در این زمینه در جریان است. در سال 2021 باید گوشی هواوی نوا 8 آی را برنده این رقابت بدانیم؛ چرا که با برخورداری از شارژر بسیار سریع 66 واتی، یک مورد خاص و کم‌نظیر را در بین گوشی های میان رده در اختیار کاربران قرار داده است.

گوشی هواوی نوا 8 آی

هواوی Nova 8i از باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که بر اساس آزمایش‌های انجام شده، می‌توان آن را در مدت 38 دقیقه به طور کامل شارژ کرد. شارژر بسیار قدرتمند 66 واتی این گوشی، یکی از کمترین زمان‌ها برای شارژ کردن مجدد باتری گوشی را ثبت کرده است.  زمانی هم که عجله داشته باشید، می‌توانید فقط با 20 دقیقه شارژ کردن گوشی، 60 درصد ظرفیت باتری را شارژ کنید و حداقل برای یک روز کامل با گوشی خود کار کنید.

نوا 8i با شارژ کامل می‌تواند به مدت دو روز کامل شارژدهی داشته باشد. بخشی از این عملکرد عالی ناشی از به‌کارگیری الگوریتم‌های هوش مصنوعی در تنظیم انرژی مصرفی دستگاه و ارائه راندمان بالای شارژدهی گوشی است.

ترکیبی عالی از دوربین‌ها با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی

نرم افزار دوربین یکی از بهترین قابلیت‌های گوشی های هواوی محسوب می‌شود که با استفاده از هوش مصنوعی، تلاش بهینه‌ای در راستای بهبود کیفیت عکاسی و فیلمبرداری در صحنه‌های مختلف کرده و تصاویر خروجی بسیار باکیفیتی را ارائه می‌کند. اما علاوه بر الگوریتم‌های پردازشی رده بالای این دوربین، استفاده از سنسورهای بزرگ با مشخصات فنی رده بالا، یکی دیگر از برگ‌های برنده هواوی در این بخش است.

هواوی در نوا 8 آی از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 استفاده کرده که با قابلیت تجمیع پیکسل‌ها می‌تواند عکس‌های چهار برابر روشن‌تر از حالت عادی نسبت به حسگرهای معمولی را بگیرد. همین‌طور در عکاسی در محیط‌های تاریک و در شب نیز این گوشی با استفاده از الگوریتم‌های پردازش تصویر در نور کم به طور چشمگیری بهتر عمل می‌کند و شرایط را به گونه‌ای فراهم می‌کند که حتی در صحنه‌های بسیار تاریک هم می‌توانید عکس‌های باکیفیت و با جزئیات مناسبی را ثبت کنید.

گوشی هواوی نوا 8 آی

اگر به عکاسی از فاصله بسیار نزدیک از سوژه‌های مورد نظرتان علاقه‌مند هستید، یک سنسور اختصاصی ماکرو در ماژول پشتی قرار گرفته که دارای دیافراگم f/2.4 است. همچنین یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض یا اولترا واید با زاویه دید 120 درجه و یک حسگر تشخیص عمق میدان 2 مگاپیکسلی برای اضافه کردن افکت بوکه و ایجاد تصاویر پرتره باکیفیت و جذاب نیز در ماژول پشتی وجود دارد.

در جلوی گوشی نیز هواوی نوا 8 آی به یک حسگر 16 مگاپیکسلی مجهز شده که با برخورداری از الگوریتم‌های رده بالای پردازش تصویر، می‌تواند عکس‌های سلفی و پرتره عالی را در شرایط نوری مختلف به ثبت برساند.

استفاده از حافظه ذخیره‌سازی گسترده

اگر به تماشای ویدیو و فیلم و گوش دادن به موسیقی‌های متنوع و حتی وبگردی و استفاده از شبکه های اجتماعی علاقه‌مند باشید، یکی از نیازهای اولیه شما داشتن حافظه ذخیره‌سازی زیاد خواهد بود. هواوی نیز با توجه به الگوی کاربری و ساخت این گوشی، برای کاربران این گوشی حافظه داخلی 128 گیگابایتی را در نظر گرفته که با استفاده از کارت حافظه جانبی نیز می‌توانید این میزان حافظه را مطابق با نیاز خود افزایش دهید. هواوی اعلام کرده شما می‌توانید بیش از 900 ساعت محتوای ویدیویی HD و 10 هزار قطعه موسیقی را در این حافظه داخلی ذخیره کنید.

گوشی هواوی نوا 8 آی

همچنین شما در این گوشی 8 گیگابایت حافظه رم را خواهید داشت تا خیالتان از بابت اجرای همه نوع نرم افزار و بازی روز راحت باشد. با توجه به نمایشگر بزرگ و حافظه RAM این دستگاه، استفاده همزمان از چندین نرم افزار نیز ممکن خواهد بود و تجربه سطح بالایی در اختیار کاربر گذاشته می‌شود. به این ترتیب خبری از محدودیت‌های برخی گوشی های میان رده رقیب در نوا 8 آی نخواهد بود.

کلکسیونی از نرم افزارها در اپ گالری

هواوی با استفاده از سرویس‌های موبایلی اختصاصی خود موسوم به HMS و همچنین فروشگاه نرم افزاری اپ گالری، امکاناتی بیشتر از گوشی های اندرویدی معمولی موجود در بازار را ارائه می‌دهد. در فروشگاه AppGallery شما به انبوهی از نرم افزارهای اختصاصی HMS دسترسی خواهید داشت که تنوع بیشتری نسبت به حالت عادی را به کاربران ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، نرم افزارهای از پیش نصب شده‌ای در این گوشی وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به موتور جستجوی هوشمند پتال سرچ – Petal Search اشاره کرد. این موتور جستجوی هواوی به کاربران کمک می‌کند تا هر چیزی که تصورش را داشته باشید جستجو کنید و حتی برخی امور شخصی خود را نیز به دست هوش مصنوعی پشت پرده آن بسپارید.

گوشی هواوی نوا 8 آی

باید به قابلیت‌های جذاب دیگری مانند Huawei Share هم اشاره کنیم که اولین قدم در یکپارچگی کامل بین دستگاه‌های هوشمند هواوی محسوب می‌شود. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد بدون واسطه و با استفاده از محصول هواوی خود، داده‌ها را انتقال دهید، نمایشگر را به اشتراک بگذارید، کنترل دستگاه‌های مختلف را به دست بگیرید و حتی از نرم افزارهای اندرویدی روی پلتفرم‌های دیگر مانند ویندوز استفاده کنید. هواوی Share به نوعی قابلیت‌های مخفی و پتانسیل بالای دستگاه شما را آزاد می‌کند و امکان بهره‌برداری از آنها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

جمع بندی

هواوی نوا 8 آی یک گوشی میان رده و البته همه فن حریف برای هر کاربری است که بر کاربری سطح بالا تمرکز دارد. اگر می‌خواهید در شرایط مختلف یا در هر ساعت از شبانه‌روز عکس و فیلم بگیرید، دوربین Nova 8i گزینه‌ای ایده‌آل برای شما خواهد بود. افرادی که زمان یا حوصله زیادی برای منتظر ماندن و شارژ مجدد گوشی خود ندارند، شارژر فوق سریع 66 واتی این دستگاه، زمان انتظار شما را به حداقل می‌رساند.

اگر به دنبال یک گوشی زیبا و جذاب با نمایشگری باشید که به صورت خاص برای امور چند رسانه‌ای ساخته شده، هواوی نوا 8 آی گزینه مناسبی برای شما است. در پایان باید به قیمت بسیار مناسب این گوشی اشاره کنیم که بسیاری از ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و امکانات را در دسته میان رده‌ها به شما ارائه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*