سیستم عامل Harmony هواوی

بیش از 120 میلیون کاربر فعال برای سیستم عامل Harmony هواوی

استقبال از سیستم عامل Harmony هواوی بسیار فراتر از انتظارها بوده و اکنون تعداد کاربران فعال این سیستم عامل از مرز 120 میلیون فراتر رفته است.

سیستم عامل هارمونی هواوی روز به روز بیشتر از قبل بین کاربران محبوب‌تر می‌شود و میزان استقبال کاربران از آن حتی از پیش‌بینی‌های شرکت هواوی نیز بیشتر شده است. بر اساس آماری که به تازگی منتشر شده، هارمونی او اس در حال حاضر بیش از 120 میلیون کاربر فعال دارد که رقم فوق‌العاده‌ای برای این سیستم عامل نوپا محسوب می‌شود و نوید دهنده آینده‌ای روشن برای آن خواهد بود.

آقای He Gang، مدیر ارشد عملیاتی هواوی این خبر را اعلام کرده که تعداد دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل Harmony هواوی از مرز 120 میلیون عبور کرده و استقبال از آن بسیار فراتر از برآوردهای اولیه بوده است. به همین خاطر، اکنون هواوی به جای 300 میلیون دستگاه، دستیابی به 400 میلیون دستگاه مجهز به هارمونی را به عنوان هدف خود برای سال 2022 برگزیده است.

هارمونی او اس هواوی، همزمان با این رکودشکنی و آمار خیره کننده، اکنون برای محصولات بیشتری، از جمله مدل‌های قدیمی‌تر عرضه می‌شود. هواوی به تازگی نسخه بتای HarmonyOs 2.0 را برای ده محصول دیگر ارائه کرده که این محصولات شامل گوشی های هواوی پی 10، پی 10 پلاس، میت 9، میت 9 پرو، میت 9 پورشه دیزاین، نوا 3، اینجوی 9 پلاس و تبلت‌های M5 10.8، ام 5 پرو 10.8 و M5 8.4 می‌شوند.

چرا سیستم عامل Harmony هواوی موفق شد؟

سیستم های عامل اندروید و آی او اس در سال‌های گذشته بازار گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند دنیا را قبضه کرده بودند و در چنین بازاری، رقابت با آنها بسیار سخت به نظر می‌رسید. با وجود این، شرکت هواوی از چند سال پیش توسعه نسل بعدی سیستم عامل را آغاز کرد و امروز می‌توانیم نتیجه این تلاش را به خوبی مشاهده کنیم.

سیستم عامل Harmony هواوی

هارمونی او اس، نحوه استفاده آسانی دارد و رابط کاربری آن به گونه‌ای است که هر کسی می‌تواند به راحتی با آن کار کند. علاوه بر این‌ها، نوآوری‌های بی‌بدیلی در این نسخه ارائه شده است. این سیستم عامل هواوی از ابتدا برای یکپارچه‌سازی ارتباط بین دستگاه‌های مختلف مانند گوشی هوشمند، تبلت، لپ تاپ، تلویزیون هوشمند و وسایل هوشمند دیگر طراحی شده و به همین خاطر، تجربه بسیار غنی‌تری را در مقایسه با استفاده از دستگاه‌هایی با سیستم عامل متفاوت در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سیستم عامل Harmony هواوی

سیستم عامل Harmony هواوی علاوه بر کاربران عادی، یک انقلاب تازه برای توسعه دهندگان هم هست و توسعه بازی و اپلیکیشن برای این سیستم عامل را برای توسعه دهندگان بسیار راحت‌تر کرده است. این ویژگی باعث شده از آغاز عرضه هارمونی تاکنون، صدها هزار توسعه دهنده به سرعت از این سیستم عامل حمایت کنند و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های هارمونی او اس روز به روز رشد داشته باشند.

سیستم عامل هارمونی هواوی علاوه بر ارائه تجربه غنی‌تر و امکان متصل کردن دستگاه‌های مختلف به یکدیگر، بسیار روان‌تر و امن‌تر از اندروید است. این سیستم عامل از موتور مخصوصی برای کاهش تاخیر در انجام کارهای مختلف برخوردار است که این موتور با تشخیص هوشمند اولویت پردازش‌ها و استفاده بهینه از منابع سخت افزاری، سرعت انجام کارها را افزایش می‌دهد. هواوی اعلام کرده سرعت اجرای اپلیکیشن‌ها در سیستم عامل Harmony تا 25.7 درصد بیشتر از اندروید است که این میزان سرعت به راحتی قابل چشم‌پوشی نیست.

سیستم عامل Harmony هواوی

همانطور که گفته شد، هارمونی او اس، بهتر، سریع‌تر، روان‌تر و حتی امن‌تر از اندروید است. هواوی در این سیستم عامل به امنیت توجه ویژه‌ای داشته و HarmonyOS دارای قابلیت‌های امنیتی فراوان و نوینی است. علاوه بر این‌ها، سیستم عامل هارمونی ده‌ها ویژگی و نوآوری جدید دیگر را با خود به همراه دارد که همه این موارد باعث شده شاهد استقبال چشمگیر کاربران از آن باشیم. حالا هارمونی با برخورداری از بیش از 120 میلیون کاربر، سومین سیستم عامل بزرگ دنیای گجت های هوشمند شناخته می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*