ایرباد بی‌سیم بالارده انکر Soundcore Liberty 3 Pro

ایرباد بی‌سیم بالارده انکر Soundcore Liberty 3 Pro معرفی شد

انکر Soundcore Liberty 3 Pro ایرباد بی‌سیم جدید شرکت Anker است که از فناوری‌های جذابی مثل HearID برخوردار است و صدایی متناسب با هر کاربر را به گوش او می‌رساند.

انکر از یک جفت ایرباد بی سیم جدید به نام انکر Soundcore Liberty 3 Pro با چندین ارتقا نسبت به نسل گذشته رونمایی کرد. بزرگ‌ترین ارتقا آن اضافه شدن فناوری حذف نویز فعال (ANC) است که از ۶ میکروفون و HearID استفاده می‌کند. HearID قابلیتی است که ظاهر و فشار داخل گوش و میزان نویز را برای سفارشی‌سازی پروفایل حذف نویز می‌سنجد.

ایرباد بی‌سیم بالارده انکر Soundcore Liberty 3 Pro

در اینجا ۳ حالت شفاف وجود دارد که یکی از آن‌ها حالت تمام شفاف است. دو حالت دیگر صدای انسان را تقویت می‌کنند، در حالی که صدای محیط را سرکوب می‌کند. این گوشی‌ها از اتصال چند نقطه‌ای پشتیبانی می‌کنند و از کاهش نویز مبتنی بر هوش مصنوعی برای مکالمات برخوردارند.

ایرباد انکر Soundcore Liberty 3 Pro از کدک باکیفیت LDAC پشتیبانی می‌کند و دارای گواهی Hi-Res Audio Wireless است. انکر از معماری ACAA برای این ایرباد استفاده کرده و آن را به نسخه دوم فناوری بیس توانمند، میدها و تریبل بهبود پیدا کرده و همچنین صدای وسیع‌تری را به همراه آن ارائه می‌کند.

ایرباد بی‌سیم بالارده انکر Soundcore Liberty 3 Pro

گوشی‌های این ایرباد بازطراحی شده‌اند تا راحت‌تر در داخل گوش قرار بگیرند و به گواهی IPX4 مجهز هستند که می‌تواند از گوشی‌ها در برابر باران مقاومت کند. عمر باتری هر یک از این گوشی‌ها ۸ ساعت است که همراه یک کیس شارژ به ۳۲ ساعت شارژدهی می‌رسد. این کیس هم از شارژ سیمی و هم بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

اپلیکیشن Soundcore به شما اجازه می‌دهد حالت‌های EQ را انتخاب کنید، 3D Surround Sound را فعال کنید و کنترل‌های لمسی را شخصی‌سازی کنید. شما همچنین می‌توانید از HearID در این گوشی‌ها برای تنظیم پروفایل صوتی متناسب با نوع شنیدار خود استفاده کنید.

قیمت ایرباد بی‌سیم انکر Soundcore Liberty 3 Pro 

در انتها لازم به ذکر است که انکر این ایرباد بی‌سیم را با قیمت ۱۷۰ دلاری وارد بازارهای جهانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*