ایرباد بی سیم Grell TWS/1

مهندس سابق سنهایزر با معرفی ایرباد بی سیم Grell TWS/1 رقبا را به چالش کشید

ایرباد بی سیم Grell TWS/1 با امکانات جذاب و قیمت رقابتی رونمایی شد. شرکت Grell Audio توسط یکی از مهندسان سابق سنهایزر تأسیس شده است.

Grell Audio، یک شرکت تأسیس شده توسط یکی از مهندسان طراح سابق شرکت سنهایزر به نام الکس گریل، از اولین محصول خودش رونمایی کرد. اولین محصول این کمپانی ایرباد بی سیم Grell TWS/1 است که با هدف کاربران حرفه‌ای صنعت موسیقی طراحی شده است.

شاید نام الکس گریل برای شما آشنا نباشد، ولی او پشت صحنه تولید بسیاری از محصولات صوتی بالارده شرکت سنهایزر در ۲۰ سال گذشته حضور داشته است و حالا می‌خواهد به لطف تجربیاتی که کسب کرده، یک ایرباد بی‌سیم سطح حرفه ای را با قیمتی مناسب وارد بازار کند.

ایرباد بی سیم Grell TWS/1

لازمه ایربادهای بی‌سیم حقیقی طراحی متفاوت آن‌ها نسبت به رقبا است. به نظر می‌رسد گریل در طراحی ایرباد بی سیم Grell TWS/1 موفق بوده و طراحی منحصر به فردی را ارائه کرده است. بدنه این گوشی‌ها از جنس فلزش درجه یک است. قاب بیرونی هر چه به قسمت ساقه‌های گوشی نزدیک می‌شود گرد‌تر می‌شود و ترکیب دو سبک طراحی مسطح و گرد، به اولین ایرباد بی سیم گریل ظاهر بسیار زیبایی بخشیده است.

برای ارائه صدایی باکیفیت که اصطلاحاً به مذاق ادیوفیل‌ها خوش بیاید، این هدفون توگوشی بی‌سیم به یک جفت درایور دینامیک ۱۰ میلی‌متری مجهز شده که به خاطر طراحی بسته خود نویز یا ویبره‌های داخلی را کاهش می‌دهند و کمک می‌کنند تا حد ممکن صدای خالصی به گوش مخاطب برسد. گریل می‌گوید این درایورها دقت بسیار بالایی دارند. بدین معنا که پاسخ‌گویی سریعی داشته و می‌توانند صدای شگفت‌انگیزی را با محدوده فرکانس حداقلی ۶ هرتز تا ۲۲ کیلوهرتز ارائه کنند.

گوشی‌های این ایرباد به فناوری حذف نویز فعال (ANC) مجهز هستند، بر بستر پلتفرم Snapdragon Sound شرکت کوالکام ساخته شده‌اند و از کدک‌های مدرن aptX HD و aptX Adaptive و همچنین aptX استاندارد نیز پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این باید به پشتیبانی از کدک‌های رزولوشن بالا و کم تأخیر LHDC نیز اشاره کنیم.

سازنده یک کیس شارژ را با این ایرباد عرضه می‌کند تا در مجموع به همراه باتری داخلی خود گوشی‌ها، شارژدهی ایرباد بی سیم Grell TWS/1 باوجود فعال بودن ANC به ۲۸ ساعت برسد. ناگفته نماند گوشی‌های این ایرباد به لطف گواهی IPX4 در برابر پاشش آب مقاوم هستند.

ایرباد بی سیم Grell TWS/1

اما یکی از جذاب‌ترین مواردی که در خصوص این ایرباد وجود دارد، قیمت بسیار مناسبی است که Grell برای آن در نظر گرفته است. از همین امروز می‌توانید این هدفون بی‌سیم را با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار از طریق وب‌سایت رسمی Grell Audio پیش‌خرید کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*