ساعت هوشمند آنر

منتظر عرضه آنر X20 مکس و Watch GS3 باشید

ظاهرا کمپانی Honor برای معرفی گوشی آنر X20 مکس 5G آماده می‌شود. عرضه Watch GS3 هم نزدیک است؛ ساعت هوشمند جدید آنر که چند ماه از معرفی اولیه آن می‌گذرد.

در تابستان گذشته، آنر از گوشی میان رده X20 5G رونمایی کرد. حالا به ادعای یک افشاگر چینی، این کمپانی در حال کار روی آنر X20 مکس 5G است تا در همین ماه اکتبر، آن را معرفی کند. اما جشنواره Double 11 (یازدهم نوامبر) در پیش است و انتظار می‌رود به همین مناسبت، فروش آنر واچ جی اس 3 هم آغاز شود. آنر در تابستان از این ساعت هوشمند رونمایی کرد؛ ولی هنوز خبری از فروش آن نیست.

اما به آنر ایکس 20 مکس برگردیم که با شماره مدل KKG-AN70 تاییدیه سازمان CMIIT را دریافت کرده؛ این چیزی است که اسکرین‌شات زیر نشان می‌دهد.

آنر X20 مکس

گزارش‌های قبلی از وجود یک ال‌سی‌دی 7.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس در این گوشی 5G حکایت داشتند. البته مشخص نیست از چه نرخ رفرشی پشتیبانی می‌کند.

در زیر کالبد آن، باید انتظار وجود تراشه Dimensity 1100 و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ 66 وات را داشته باشیم. احتمالا در پنل عقب آنر X20 مکس 5G هم یک دوربین سه‌گانه 2+2+64 مگاپیکسلی را خواهیم دید.

همزمان، کمپانی چینی مقدمات عرضه آنر 50 و آنر 50 لایت را در بازارهای بین‌المللی فراهم می‌کند. ظاهرا نسخه جهانی آنر 50، همان دستگاهی است که در چین عرضه شد؛ اما آنر 50 لایت می‌تواند نسخه ری‌برند شده‌ی هواوی نوا 8 آی با ظاهری مشابه آنر ایکس 20 باشد.

هر دو مدل ذکر شده در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) وارد بازارهای جهانی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*