مدل‌های سری آیفون ۱۴

شر ناچ از همه مدل‌های سری آیفون ۱۴ کم نمی‌شود!

ظاهراً ناچ از تمام مدل‌های سری آیفون ۱۴ – iPhone 14 حذف نخواهد شد و فقط دو مدل پرو این خانواده با طراحی پانچ هول عرضه می‌شوند.

طبق گزارش جدیدی که در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده، همه مدل‌های سری آیفون ۱۴ از دوربین سلفی درون پانچ هول استفاده نخواهند کرد و حداقل برخی مدل‌های آن همچنان از طراحی نمایشگر ناچ استفاده می‌کند.

مینگ چی کو تحلیلگر ارشد شرکت اپل می‌گوید غول آمریکایی طراحی پانچ هول را برای مدل‌های بالارده آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس در نظر گرفته است. جان پروسر هم رندرهایی را منتشر کرده که می‌تواند این موضوع را تأیید کند. این درحالیست که پانچ هول اکنون به استاندارد طراحی گوشی‌های اندرویدی در تمام رده‌ها، از میان‌رده گرفته تا بالارده، درآمده است.

مدل‌های سری آیفون ۱۴

رندرهای آیفون ۱۴ پرو

پست دیگری هم در ویبو توسط PandalsBald منتشر شده که نشان می‌دهد برای اپل دشوار است طراحی حفره روی نمایشگر را در تمام مدل‌های سری آیفون ۱۴ به کار ببرد و ناچ را به طور کامل کنار بگذارد. بنابراین آیفون همچنان یک سال دیگر از ناچ استفاده خواهد کرد، گرچه اندازه این ناچ کوچک‌تر می‌شود.

اما اگر اپل بخواهد ناچ را کنار بگذارد، این سوال در ذهن ما پیش می‌آید که فیس آیدی با توجه به سخت افزار پیچیده‌ای که برای فعالیت نیاز دارد، چگونه قرار است روی آیفون کار گذاشته شود؟

اپل در گوشی‌های سری آیفون ۱۳ خود عرض ناچ را کاهش داد، اما در عوض باعث افزایش ارتفاع آن شد. برای این کار اپل ابعاد تجهیزات سیستم دوربین TrueDepth را کاهش داد و قطعات داخلی آیفون‌هایش را مهندسی مجدد کرد. اسپیکر مکالمه نیز از بالای نمایشگر به فریم بالای صفحه منتقل شده است.

در انتهای این گزارش آمده است که تاچ آیدی همچنان سال آینده نیز به زیر نمایشگر آیفون نخواهد رفت و این یعنی فیس آیدی همچنان تنها راهکار باز کردن قفل آیفون‌های اپل خواهد ماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*