آپدیت جدید شیائومی / می 11 اولترا

هشدار به کاربران شیائومی؛ آپدیت جدید برخی گوشی‌ها را از کار می‌اندازد

شور و شوق زیاد Xiaomi برای ارائه به‌روزرسانی‌های نرم افزاری دردسر‌ساز شد. آپدیت جدید شیائومی سبب شده که برخی از گوشی‌های این برند چینی به طور کامل از کار بیفتند.

شیائومی جزء اولین تولید کنندگانی بود که رابط کاربری اختصاصی خود را بر پایه اندروید 12 آزمایش کرد. این شرکت نسخه بتا MIUI را برای گوشی‌های پرچمدار می 11، شیائومی می 11 پرو و شیائومی می 11i منتشر کره است؛ اما کسانی که جزء اولین دریافت‌کنندگان این فریمور جدید بودند خیلی زود از تصمیم خود برای امتحان کردن آپدیت جدید شیائومی پشیمان شدند.

تعدادی از کاربران گزارش کرده‌اند که پس از نصب آپدیت جدید با شماره اسمبلی V12.5.1.0.SKBMIXM و V12.5.1.0.SKKMIXM و V12.5.1.0.SKAMIXM روی گوشی‌های شيائومی Mi 11، می 11i و می 11 اولترا؛ این دستگاه‌ها از کار افتاده و  عملا به «آجر» تبدیل شده‌اند. البته دارندگان این گوشی‌ها می‌توانند با مراجعه به مراکز خدمات شیائومی گوشی خود را به حالت اول بازگردانند.

آپدیت جدید شیائومی / شیائومی می 11

معمولا شرکت‌ها به افزادی که می‌خواهند نسخه‌های اولیه از یک بیلد را آزمایش کنند، هشدار می‌دهند که این کار به دلیل امکان وجود باگ‌ها و ارور‌های فراوان با ریسک بالایی همراه است و هرگونه اتفاقی که این حین رخ دهد با مسئولیت کاربر خواهد بود. اتفاق اخیر نشان داد که این هشدا‌ر‌ها بی پایه و اساس نبوده‌اند.

در حال حاضر مشخص نیست که آيا مشکل گزارش شده برای اکثر گوشی‌های شرکت کننده در برنامه آزمایشی Mi Pilot رخ داده است و یا اینکه این چند دستگاه فقط استثنا هستند.

چنانچه از کاربران گوشی‌های فوق هستید، آیا شما نیز با مشکل مشابهی مواجه شده‌اید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه