لپ تاپ گیمینگ MSI Delta 15

لپ تاپ گیمینگ MSI Delta 15 با پردازنده رایزن 9 5900HX معرفی شد

لپ تاپ گیمینگ MSI Delta 15 رونمایی شد. ام اس آی دلتا 15 دارای یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی فوق‌العاده است و از پردازنده ای ام دی مدل رایزن 9 5900HX بهره می‌برد.

برند MSI با رونمایی از لپ‌ تاپ ۱۵.۶ اینچی خود، تجربه گیمینگ با لپ تاپ را وارد مرحله جدیدی کرد. نام کامل این لپ تاپ گیمینگ AMD Advantage Edition A5 Delta-15-A5EFK-030JP است و بزرگترین برگ برنده آن در جذب کردن گیمر‌ها پردازنده رایزن 9 5900HX و گرافیک رادئون RX 6700M به حساب می‌آيد.

مشخصات و ویژگی‌های لپ تاپ گیمینگ MSI Delta 15

در نمایشگر این دستگاه از یک پنل ۱۵.۶ اینچی ضد بازتاب با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (Full HD) استفاده شده است که نرخ تازه‌سازی تحسین برانگیز ۲۴۰ هرتز را به ارمغان می‌آورد. جالب اینجاست که اگرچه با یک لپ تاپ گیمینگ طرف هستیم؛ اما با تنها ۱۹ میلی‌متر ضخامت و ۱.۹ کیلوگرم وزن گزینه‌ نسبتا باریک و ایده‌آلی برای حمل کردن با خود جلوه می‌کند.

لپ تاپ گیمینگ MSI Delta 15

ام اس آی همچنین از ۱۶ گیگ رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی M.2 NVMe SSD در این لپ تاپ استفاده کرده است. سیستم عامل این لپ تاپ جدید در حال حاضر ویندوز 10 است؛ اما به محض انتشار به‌روزرسانی ویندوز 11 برای دستگاه‌های سازگار، MSI Delta 15 نیز آن را دریافت خواهد کرد.

در بخش ارتباطات بی سیم نیز شاهد پشتیبانی از بلوتوث 5.2 و استاندارد IEEE802.11a/b/g/n/ac/ax هستیم. این لپ تاپ بالارده می‌تواند با یک بار شارژ تا ۱۲ ساعت شما را همراهی کند. همچنین شاهد حضور یک درگاه USB 3.2 Gen2 Type-C، دو درگاه USB 3.2 Gen 2 Type-A و یک جک برای خروجی هدفون با کیفیت بالا و ورودی میکروفون در بدنه آن هستیم.

ابعاد دلتا 15 برابر با ۳۵۷ در ۱۹ در ۲۴۷ میلی‌متر است و در رنگ خاکستری کربنی روانه بازار خواهد شد.

قیمت و زمان عرضه

انتظار می‌رود که MSI برچست قیمتی ۱۹۴۲ دلاری را برای لپ تاپ گیمینگ خود در نظر گیرد. Delta 15 از ۲۲ مهر ماه در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*