نمایشگاه خودرو ژنو 2022

معروفترین گردهمایی خودروسازان جهان، نمایشگاه خودرو ژنو 2022 لغو شد

رئیس کمیته برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو رسما اعلام کرد که به علت فراگیری ویروس کرونا نمایشگاه خودرو ژنو 2022 برگزار نخواهد شد.

برگزارکنندگان نمایشگاه خودرو ژنو در روزهای نزدیک به برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو 2020 اعلام کردند که به خاطر فراگیری ویروس کرونا نمی‌توانند نمایشگاه ژنو را برگزار کنند. این اتفاق نقطه آغاز تأثیرپذیری صنعت خودرو از کرونا ویروس بود. اما لغو نمایشگاه خودرو ژنو باعث نشد تا شرکت‌های خودروسازی بی‌خیال معرفی محصولات خود شوند و آن‌ها به منظور رونمایی از جدیدترین اتومبیل‌های خود به سراغ رویدادهای آنلاین رفتند.

برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو 2022 منتفی است

برگزارکنندگان نمایشگاه ژنو در تلاش بودند تا بتوانند نمایشگاه خودرو ژنو را در سال 2022 برگزار کنند؛‌ اما طبق اعلام کمیته برگزاری این نمایشگاه با توجه به ادامه یافتن فراگیری ویروس کرونا برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو 2022 منتفی خواهد بود. قطعه‌سازان از کروناویروس تأثیر مستقیم پذیرفته‌اند به نحوی که در حال حاضر تولیدات آن‌ها بسیار کمتر شده و در تأمین نیمه رساناها نیز چندان موفق نیستند. این مسئله شرکت‌های خودروسازی را نیز تحت تأثیر مستقیم قرار داده و به همین دلیل بسیاری از این شرکت‌ها هم‌اکنون در تولید خودرو ناموفق بوده و تمام تمرکز خود را روی از بین بردن موانعی که بر سر راهشان قرار دارد گذاشته‌اند.

از آنجایی که نمایشگاه خودرو ژنو 2022 برگزار نخواهد شد، کمیته برگزاری این نمایشگاه می‌تواند نمایشگاه ژنو 2023 را با کیفیت بالاتر برگزار کند. مطابق با اظهارات رئیس کمیته برگزاری نمایشگاه ژنو، کمیته برگزاری تمام سعی خود را برای این که نمایشگاه ژنو 2022 برگزار شود انجام داد؛‌ اما وی می‌گوید چاره‌ای جز پذیرش حقیقت نداریم و باید گفت فراگیری کروناویروس اجازه برگزاری این نمایشگاه در سال 2022 را نمی‌دهد.

با این سخنان، اندک امید شرکت‌ها برای برگزاری نمایشگاه ژنو در سال 2022 از بین رفت. با وجود فراگیری ویروس کرونا امسال برخی از رویدادهای خودرویی برگزار شدند؛‌ اما تعداد زیادی از آن‌ها همچنان برگزار نشدند. البته در صورت برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو نیز معلوم نیست که این نمایشگاه مانند سال‌های قبل پذیرای شرکت‌های زیادی باشد یا نه، چرا که برخی از شرکت‌ها اعلام کرده‌اند که آمادگی حاضر شدن در این نمایشگاه را ندارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*