ارزان ترین گوشی های موبایل شیائومی

ارزان ترین گوشی های موبایل شیائومی در بازار ایران (مهر 1400)

محصولات شیائومی به دلیل قیمت پایین و کیفیت مناسب خود در بازار ایران طرفداران زیادی دارند. از این رو قصد داریم شما را با ارزان ترین گوشی های موبایل شیائومی در بازار ایران برای مهر 1400 آشنا کنیم.

گوشی های شیائومی به عنوان پرفروش‌ترین محصولات در بازارهای جهان به ویژه ایران محسوب می‌شوند. در واقع شیائومی با هدف فروش بالا و سود پایین محصولات با کیفیت و ارزان قیمتی را نسبت به سایر برندهای موبایلی به بازار عرضه می‌کند که به همین دلیل توانسته نگاه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند.

این برند چینی در ابتدا با گوشی شیائومی می وان در سال 2011 توانست به شهرت خوبی در چین و سایر بازارهای جهانی دست پیدا کند و در میان طرفداران خود به اپل شرق یا اپل چینی نیز معروف شود. شیائومی در سال 2015 رکورد فروش بیشترین گوشی طی 24 ساعت را با فروش بیش از 2 میلیون گوشی موبایل به خود اختصاص داد و این آمار فروش بی‌نظیر در کتاب رکوردهای گینس نیز قرار گرفت. در همین راستا قصد داریم شما را با ارزان ترین گوشی های موبایل شیائومی در بازار ایران آشنا کنیم.

معرفی ارزان ترین گوشی های موبایل شیائومی

1.‌ ردمی 9A

ارزان ترین گوشی های موبایل شیائومی

ردمی مدل 9A با قیمت حدود 2 میلیون و 700 هزار تومان به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های موبایل شیائومی در بازار ایران محسوب می‌شود. این گوشی پایین رده با وجود قیمت پایین خود می‌تواند به نیازهای اصلی کاربران پاسخ دهد. شیائومی برای این گوشی نمایشگر 6.53 اینچی از جنس IPS LCD است و رزولوشن 720 در 1600 پیکسل را در نظر گرفته است.

این گوشی با رم 2 یا 3 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود که البته برای اجرای برنامه‌های سنگین مناسب نیست، اما به خوبی به نیازهای روزمره کاربران پاسخ خواهد داد. همچنین این گوشی پایین رده از طراحی نازک و خوش دستی بهره نمی‌برد، اما در رنگ‌های جذابی قابل سفارش است. از نقاط قوت این گوشی نیز می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپری و توان 10 واتی برای شارژ اشاره کرد. دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسل است که در این رنج قیمتی می‌تواند تصاویر باکیفیتی را به ثبت برساند.

2. ردمی 9C

ارزان ترین گوشی های موبایل شیائومی

ردمی مدل 9C در جایگاه دوم لیست ارزان ترین گوشی های موبایل شیائومی قرار دارد که مشتریان می‌توانند آن را با قیمت 3 میلیون و 400 هزار تومان خریداری کنند. شیائومی این گوشی را به صفحه نمایشی با فناوری IPS و رزولوشن 720 در 1600 پیکسل مجهز کرده است. این گوشی از سه دوبین اصلی همراه با لنزهای جداگانه 13، 2 و 2 مگاپیکسلی به همراه دوبین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

این گوشی به حافظه داخلی 32 گیگابایتی نیز مجهز شده است که برای این گوشی پایین رده حافظه داخلی مناسبی خواهد بود و البته با کارت حافظه جانبی می‌توان آن را افزایش داد. ضخامت این گوشی حدود 9.0 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز به حدود 196 گرم می‌رسد. در این گوشی نیز باتری 5000 میلی‌آمپری از جنس لیتیوم پلیمر یک نقطه قوت محسوب می‌شود که کاربران می‌توانند با آن برای چندین ساخت کار سنگین انجام دهند و این میزان برای کاربران عادی حداکثر 2 روز خواهد بود. البته سرعت آهسته شارژ باتری کمی آزاردهنده است.

ردمی 9 مدل M2004J19G دو سیم کارت

ارزان ترین گوشی های موبایل شیائومی

ردمی 9 مدل M2004J19G دو سیم کارت که در بازار با قیمت حدود 3 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد جزو محصولات میان رده شیائومی محسوب می‌شود. این گوشی از یک صفحه نمایش بزرگ با حاشیه‌های کم و رزولوشنی برابر با 2340 در 1080 به همراه فناوری IPS بهره می‌برد. این گوشی به دوبین چهارگانه نیز مجهز شده که شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسل، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسل، حسگر 5 مگاپیکسلی ماکرو و حسگر 2 مگاپیکسلی عمق سنج می‌شود.

کاربران با دوربین سلفی این گوشی نیز می‌توانند تصاویر باکیفیتی را به ثبت برسانند. برای این گوشی رم 4 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 64 گیگابایتی در نظر گرفته شده است که در چنین رنج قیمتی بسیار مناسب خواهند بود. همچنین این گوشی از باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 5020 میلی‌آمپر در کنار سرعت شارژ 18 واتی بهره می‌برد.

4. پوکو M3

ارزان ترین گوشی های موبایل شیائومی

پوکو M3 برای آن دسته از کاربرانی که خواهان استفاده از گوشی خود برای ساعات طولانی هستند یک گزینه ایده‌آل و ارزان محسوب می‌شود. این گوشی به باتری 6 هزار میلی‌آمپری مجهز شده و مشتریان می‌توانند مدل 64 گیگابایتی آن را با قیمت 4 میلیون تومان و مدل 128 گیگابایتی آن را با قیمت 4 میلیون و 400 هزار تومان خریداری کنند.

شیائومی برای این گوشی ظاهر جذابی را در نظر گرفته و پشت گوشی نمایی شبیه چرم دارد. این گوشی اقتصادی شیائومی حدود 200 گرم وزن دارد که باتری بزرگ آن در سنگین شدن آن تاثیر زیادی داشته است. دوربین اصلی این گوشی از حسگر 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد که دارای عملکرد قابل قبولی است. همچنین دو دوربین 2 مگاپیکسلی برای تصاویر ماکرو و تشخیص عمق در تصاویر پرتره نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

5. ردمی 9T

ارزان ترین گوشی های موبایل شیائومی

ردمی 9T یکی دیگر از ارزان ترین گوشی های موبایل شیائومی در بازار ایران محسوب می‌شود که مشتریان می‌توانند آن را با قیمت 4 میلیون و 300 هزار تومان خریداری کنند. این گوشی میان رده شیائومی از ظاهری جذاب و رنگ‌های جوان‌پسند مانند نارنجی بهره می‌برد. شیائومی برای این گوشی صفحه نمایشی با رزولوشن 1080 در 2340 از جنس IPS را در نظر گرفته است.

ردمی 9T در کنار ظاهر جذاب به سخت افزار مناسب در این رنج قیمتی نیز مجهز شده است. این گوشی با حافظه 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی در بازار به فروش می‌رسد. از سایر نقاط مثبت این گوشی نیز می‌توان پردازنده گرافیکی و مرکزی پرقدرت و دوربین چهار گانه با لنزهای 48، 8، 2 و 2 مگاپیکسل برای ثبت تصاویر باکیفیت اشاره کرد. همچنین این گوشی از باتری 6000 میلی‌آمپری نیز بهره می‌برد و می‌تواند به تمام نیازهای کاربران عادی پاسخ دهد.