قابلیت جدید واتساپ

قابلیت جدید واتساپ که تلگرام از آن بی نصیب است!

همه تلگرام را برتر از واتساپ می‌دانند و می‌گویند نمی‌تواند با آن رقابت شود. اما این قابلیت جدید واتساپ یک برگ برنده جدید در این رقابت رو می‌کند.

بعد از انتشار اخباری در خصوص احتمال اضافه شدن یک «پخش کننده پیام های صوتی سراسری» به واتساپ، اکنون خبر می‌رسد تیم توسعه‌دهنده این پیام‌رسان در حال کار روی امکانات جدیدی برای پیام‌های صوتی در هر دو نسخه اندرویدی و آی او اسی اپلیکیشن خودش است.

تیم توسعه‌دهنده واتساپ مشغول کار روی امکانات جدیدی است تا این اپلیکیشن را به خصوص در بخش پیام‌های صوتی پیشرفته‌تر کند. آخرین اخباری که از طرف واتساپ به گوش می‌رسد، کار روی قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد در آینده‌ای نزدیک هنگام ضبط صدا، ضبط را متوقف کنند و در زمان دیگری ادامه آن را ضبط کنند. این قابلیت جدید واتساپ گزینه خیلی مفیدی است، زیرا به لطف آن کاربران دیگر مجبور به متوقف کردن کامل و ضبط یک پیام صوتی جدید نیستند.

همانطور که در ویدیوی کوتاه بالا می‌بینید، بعد از توقف ضبط پیام صوتی شما یک دکمه ضبط دیگر را می‌بینید که وقتی روی آن ضربه بزنید می‌توانید مجدداً به ادامه ضبط پیام قبلی بپردازید. این قابلیت جدید واتساپ طی توسعه نسخه جدید اپلیکیشن WhatsApp برای آیفون‌ها رویت شده است. اگرچه این قابلیت برای نسخه اندرویدی واتساپ هم توسعه پیدا خواهد کرد. هر زمانی که این قابلیت در اختیار تسترها قرار بگیرد شما را مطلع می‌کنیم.

ما در گجت نیوز شما را از تمام امکانات و قابلیت‌های جدیدی که به پیام‌رسان WhatsApp اضافه شود مطلع خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این همه تعریف از واتساپ (لگن) برای چیه!؟
    تلگرام به اون بی نظیری را از ملت گرفتن حالا از لگنی چون واتساپ مونده رو ازش تعریف میکنید

  2. شاد این قابلتو داره 😑