پخش کننده پیام های صوتی سراسری واتساپ

به‌زودی پخش کننده پیام های صوتی سراسری به واتساپ اضافه می‌شود

خبر رسیده است که به زودی یک پخش کننده پیام های صوتی سراسری به واتساپ اضافه می‌شود تا کاربران در همه جای اپلیکیشن بتوانند به پیام‌های دریافتی گوش کنند.

WABetainfo می‌گوید چند هفته بعد از این که قابلیت جدیدی به واتساپ اضافه شد که به کاربران اجازه گوش دادن به پیام‌های صوتی با سرعت پخش متفاوت را می‌دهد، این شرکت اکنون مشغول توسعه یک قابلیت جدید دیگر مخصوص پیام‌های صوتی است. این قابلیت جدید به کاربران اجازه می‌دهد حتی بعد از ترک صفحه چت هم به پیام‌های صوتی یا متنی دریافت کرده گوش دهند. این همان چیزیست که میلیون‌ها کاربر واتساپ در سراسر جهان منتظرش بودند!

واتساپ تصمیم گرفته برای این قابلیت نام «پخش کننده پیام های صوتی سراسری» را انتخاب کند؛ زیرا این بخش به قسمت بالای اپلیکیشن سنجاق خواهد شد و وقتی وارد هر صفحه چتی یا تنظیمات شوید، آن را چسبیده به بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. کاربران هر لحظه که خواستند می‌توانند از شنیدن یک پیام صوتی صرفه نظر کرده یا پخش را متوقف کنند.

نحوه نمایش پخش کننده پیام های صوتی سراسری در واتساپ

پخش کننده پیام های صوتی سراسری واتساپ

این قابلیت مناسب کاربرانی است که معمولاً پیام‌های صوتی طولانی را دریافت می‌کنند. در چنین شرایطی کاربران می‌توانند همچنان که مشغول ارسال پیام به دیگر کاربران هستند، پیام صوتی فرد ارسال کننده را هم در پس زمینه گوش کنند.

این قابلیت در بین قطعه کدهای نسخه آزمایشی واتساپ در پلتفرم iOS کشف شده است. اگرچه WABetainfo می‌گوید این قابلیت در دسترس کاربران نسخه اندرویدی پیام‌رسان WhatsApp نیز قرار خواهد گرفت. شرکت تحت امر فیس‌بوک هم اکنون مشغول کار روی توسعه پخش کننده پیام های صوتی سراسری خود است و به زودی آن را در اختیار میلیون‌ها کاربر واتساپ در سراسر جهان خواهد گذاشت.

ارسال پیام‌های ناپدیدشونده در واتساپ

WABetainfo همچنین روز گذشته گزارش داده است که واتساپ قرار است امکانات جدیدی مربوط به پیام‌های ناپدید شونده را در دسترس کاربرانش بگذارد. این قابلیت جدید “New Durations and Default Timer” نام دارد و به کاربران اجازه می‌دهد مدیریت بهتری روی پیام‌های ناپدید شونده خود داشته باشند. اولین گزینه که به کاربران اجازه می‌دهد مدت زمان زودگذر پیام را کنترل کنند. پیش از این پیام‌ها پس از ۷ روز ناپدید می‌شدند. اما حالا انتخاب بازه زمانی جهت پنهان شدن بر عهده کاربر است. کاربران قادر خواهند بود این بازه زمانی را روی ۲۴ ساعت، ۷ روز یا حتی ۹۰ روز تنظیم کنند.

دومین گزینه ساخت یک تایمر پیش‌فرض برای پیام‌ها است. یک کاربر می‌تواند با رفتن به تنظیمات حریم شخصی واتساپ این قابلیت را فعال کند. بعد از فعال‌سازی، مدت زمان یکسانی را برای پیام‌های ناپدید شونده تمام چت‌هایش تنظیم خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*