سرمایه گذاری در ثبت نام خودرو

ثبت نام کدام خودروها برای سرمایه گذاری بیشترین سود را دارد؟

اگر به دنبال ثبت نام خودرو هستید در این مطلب برخی از گزینه‌هایی که می‌تواند برای سرمایه گذاری مناسب باشد را معرفی خواهیم کرد.

سند خودروهایی که در طرح‌های خرید فوری به فروش می‌رسند معمولا پس از گذشت یک سال صادر می‌شود؛‌ اما با این وجود حواله این خودروها در اینترنت خرید و فروش می‌شود. این در صورتی است که شرکت‌های خودروسازی خصوصی و همچنین برخی از شرکت‌های دولتی مدتی است که بی‌خیال محدودیت‌هایی که تا پیش از این اعمال می‌کردند شده‌اند و به همین دلیل تعداد زیادی از افراد به سراغ سرمایه گذاری در این حوزه رفته‌اند.

چنانچه هدف از خرید خودرو صرفا استفاده عادی بوده و سرمایه‌گذاری نباشد بهتر است مستقیما به سراغ بازار نروید، چرا که قیمت کارخانه‌ای خودروها در مقایسه با بازار بسیار پایین‌تر است. در این مطلب به بعضی از آخرین طرح‌های فروش شرکت‌های خودروسازی اشاره خواهیم کرد.

مناسب‌ترین گزینه‌ها برای سرمایه گذاری در ثبت نام خودرو

1. هایما S7 توربو پلاس

چند وقتی است که شرکت‌های چینی کراس اوورهای خود را روانه بازار کشور ما کرده‌اند و همچنان نیز این خودروها در حال ورود به کشور هستند. یکی از این کراس اوورها هایما S7 توربو پلاس است که توسط شرکت ایران خودرو وارد بازار کشور می‌شود. در حال حاضر این خودرو نسبت به رقبای چینی خود کمتر روانه بازار کشور می‌شود؛‌ اما ایران خودرو اعلام کرده است که قصد دارد تولید این اتومبیل را افزایش دهد. علاوه بر این طرح فروش فوق‌العاده این اتومبیل نیز به تازگی آغاز شده است.

2. فردا 511 و فردا SX5

شرکت فردا موتورز برای این که بتواند بازار خوبی را برای خودروهای فردا 511 و همچنین فردا SX5 دست و پا کند تبلیغات پرهزینه‌ای را انجام داده است؛‌ اما با این وجود موفق نشده تا این دو محصول خود را به محبوبیت چندان زیادی برساند. جالب است که بدانید این اتومبیل‌ها در بازار آزاد قیمت پایین‌تری نسبت به طرح‌های فروش شرکت دارند. مثلا برای خرید مستقیم فردا 511 از شرکت فردا موتورز باید حاضر به پرداخت 569 میلیون شوید و موعد تحویل نیز 120 روزه است. این در صورتی است که برای خرید فردا 511 از بازار آزاد باید 530 میلیون تومان هزینه کنید و بلافاصله پس از پرداخت مبلغ خودرو در اختیار شما قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که در حال حاضر قیمت شرکتی فردا SX5 با تخفیف 50 درصدی همراه شده و به 669 میلیون تومان رسیده است. این در صورتی است که فردا SX5 در بازار آزاد نیز با همین قیمت فروخته می‌شود.

3. کوییک و ساینا

شرکت سایپا در روزهای پایانی شهریور ماه خودروهای ساینا R،‌ کوییک S و همچنین کوییک معمولی را در قالب یک طرح فوق‌العاده به فروش گذاشت که متقاضیان از این طرح استقبال ویژه‌ای کردند. لازم به ذکر است که قیمت شرکتی محصولات سایپا اخیرا به قیمت آن در بازار نزدیک‌تر شده است؛ به نحوی که در حال حاضر اختلاف قیمت خودروهای مذکور با بازار به ترتیب به 27 میلیون، 22 میلیون و همچنین 34 میلیون رسیده است. البته کوییک‌ S تاکنون در بازار آزاد قیمت‌گذاری نشده است.

4. فیدلیتی

شرکت بهمن موتور در آخرین طرح فوق‌العاده خود اتومبیل فیدلیتی را که به تازگی وارد بازار کشور شده 735 میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است. لازم به ذکر است که بهمن موتور تنها نمونه 5 نفره این اتومبیل را در طرح فوق‌العاده خود به فروش گذاشته است. موعد تحویل بهمن فیدلیتی در این طرح یک ماهه بوده و خریداران مبلغ مد نظر را باید نقدا پرداخت کنند. طرح فوق‌العاده فروش فیدلیتی با دو شرط جدید به اجرا می‌رسد که شامل داشتن حداقل سن 18 سال و همچنین داشتن گواهینامه هستند. ثبت نام خودرو مذکور برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در حوزه خودرو را دارند می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه