قاب محافظ سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا

تصاویر قاب محافظ سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا، طراحی این گوشی را لو داد

در تصاویر قاب محافظ سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا – Galaxy S22 Ultra طراحی این گوشی با چیزی که در رندرهای پیشین دیده بودیم، تناسب دارد.

هر چه به معرفی رسمی خانواده Galaxy S22 نزدیک می‌شویم، چیزهای بیشتری از آن‌ها بیرون می‌آید. تازه‌ترین مورد، تصاویر قاب محافظ سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا، محصول یک شرکت چینی است.

در طراحی دستگاه، تغییر رادیکالی نسبت به مدل‌های فعلی دیده نمی‌شود؛ اما پیداست که گوشی از برخی امکانات سری Note بهره می‌برد. مهم‌ترین آن‌ها، وجود شیار S Pen است؛ آن هم در حالی گلکسی اس 21 اولترا با وجود پشتیبانی از قلم دیجیتال، از آن محروم بود.

قاب محافظ سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا

شیار اس پن همراه با درگاه USB-C، گریل اسپیکر و یک میکروفون در لبه پایینی دیده می‌شود. پنل عقب هم از چهار دوربین و فلاش LED میزبانی می‌کند.

بر اساس گزارش‌های موجود، گلکسی S22 اولترا همانند نسل قبل از خودش، یک صفحه نمایش 6.8 اینچی خواهد داشت؛ از نوع آمولد و با نرخ رفرش بالا. ابعاد دستگاه هم 163.2 در 77.9 در 8.9 میلی‌متر توصیف شده است.

 

ظاهرا این پرچمدار با تراشه اسنپدراگون 898 عرضه خواهد شد. البته در برخی مناطق از اگزینوس 2200 قدرت خواهد گرفت؛ تراشه خود سامسونگ که مجهز به پردازشگر گرافیکی AMD mRDNA است.

باید یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی هم در کار باشد. انتظار می‌رود اجزای دیگر ماژول دوربین را یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک جفت لنز 10 مگاپیکسلی (تله‌فوتو و پریسکوپی) تشکیل دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بهترین شارژر وایمکس سامسونگ