کیا سراتو 2022

کیا سراتو 2022 معرفی شد؛ مشخصات، امکانات رفاهی، قیمت و عکس

کیا سراتو 2022 معرفی شد. فیس لیفت این سدان کامپکت کره‌ای اکنون از تغییرات ظاهری و تجهیزات بیشتری بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت کره‌ای کیا که مدتی قبل از فیس لیف جدید کیا سراتو برای بازار کره جنوبی پرده برداشته بود، اکنون فیس لیفتی از آن را برای بازار آمریکای شمالی معرفی کرد. نسل سوم این سدان کامپکت از سال 2018 در بازارهای مختلف با نام‌های فورته، K3 و سراتو به فروش می‌رسد. این خودرو اکنون در فیس لیفت میان‌دوره‌ای خود تغییرات ظاهری متعددی را تجربه کرده و قرار است در بازار آمریکا در 4 نسخه مختلف FE، LXS، GT-Line و GT به همراه پکیج‌های سفارشی تکنولوژی به فروش برسد.

مشخصات کیا سراتو 2022

کیا سراتو 2022

کیا سراتو 2022 همانند نسخه کره‌ای خود در نمای جلو به دماغه‌ای بازطراحی شده با چراغ‌های جدید مجهز شده که ترکیب آن با جلوپنجره باریک معروف به پوزه ببری توانستند نمای جذابی را به وجود آورند. سپر تهاجمی‌تر با ورودی‌های هوای جدید و چراغ‌های LED نیز از سایر ویژگی‌های نمای بخش جلو این سدان کامپکت محسوب می‌شوند.

کیا سراتو 2022

طراحان برای بخش عقب تغییرات کمی را در نظر گرفتند و از تغییرات این بخش فقط می‌توان به لوگوی جدید کیا، گرافیک جدید چراغ‌ها و بازنگری جزئی در سپر اشاره کرد. البته نسخه‌های GT به تریم‌های قرمزرنگ در سپرها و جلوپنجره و همچنین اسپویلر کوچک در لبه در صندوق مجهز شدند. رینگ‌های 16 و 17 اینچی جدید نیز در جذابیت نمای جانبی نقش زیادی دارند.

کیا سراتو 2022

تیپ‌های FE و LXS کیا سراتو 2022 از نمایشگر 8 اینچی بهره می‌برند، اما کیا در نسخه کره‌ای این خودرو برای تیپ‌های GT-Line و GT نمایشگر 10.25 اینچ را در نظر گرفته است. هر دو نمایشگر قادرند از اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم نیز پشتیبانی کنند. البته تیپ‌های بالایی نسخه آمریکایی این سدان کامپکت از نمایشگر 10.25 اینچی بی بهره مانده‌اند.

کیا سراتو 2022

شرکت کیا برای نسخه فیس لیفت سراتو تجهیزاتی چون سوئیچ هوشمند با استارت از راه دور، تودوزی چرم مصنوعی، شارژ USB سفارشی عقب و ترمز دستی الکترونیکی با اتو هلد را در نظر گرفته است. همچنین این خودرو در بخش تجهیزات ایمنی نیز از 6 سیستم کمک راننده جدید به صورت استاندارد بهره می‌برد و مشتریان می‌توانند حداکثر 15 سیستم مختلف نظیر هشدار خروج ایمن، کروز کنترل مبتنی بر ناوبری و دستیار رانندگی در بزرگراه را برای این خودرو سفارش دهند.

کیا سراتو 2022

کیا سراتو 2022 همانند قبل با دو موتور مختلف به فروش خواهد رسید. از این رو تیپ‌های FE، LXS و GT-Line از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی بهره می‌برند که می‌تواند قدرتی برابر با 147 اسب بخار و گشتاور 178 نیوتن‌متر را به تولید برساند. نیروی تولید توسط یک گیربکس CVT به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. اما مدل GT به موتور قدرتمندتر 1.6 لیتری 4 سیلندر توربو مجهز شده که قادر به تولید قدرتی برابر با 201 اسب بخار و گشتاور 264 نیوتن‌متر است. مشتریان برای انتقال قدرت می‌توانند گیربکس‌های 7 سرعت دو کلاچه یا 6 سرعت دستی را برای این نسخه سفارش دهند.

کیا سراتو 2022

کیا سراتو 2022 نسخه GT از ترمزهای قدرتمندتر، سراگزوز دوتایی و تنظیم اسپرت تعلیق با طراحی چند اتصال در عقب نیز بهره می‌برد. این خودرو قرار است در مکزیک به تولید برسد، اما هنوز جزئیات قیمتی آن مشخص نشده است. همچنین در خصوص کیا سراتو هاچ بک نیز اطلاعاتی در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*