کیا سورنتو 2022

قیمت و مشخصات کیا سورنتو 2022 منتشر شد

قیمت و مشخصات کیا سورنتو 2022 منتشر شد. قیمت این خودرو به دلیل تغییرات و به‌روزرسانی‌های جدید نسبت به قبل اندکی افزایش پیدا کرده است. در ادامه با مشخصات این شاسی بلند کره‌ای آشنا می‌شویم.

شرکت کره‌ای کیا به صورت رسمی قیمت و مشخصات سورنتو 2022 را اعلام کرد. کیا برای خانواده سورنتو مدل‌های جدیدی را به دلیل تقاضای بالا در نظر گرفت و همچنین قیمت آن را نیز نسبت به قبل اندکی افزایش داده است. در خانواده کیا سورنتو نسخه پلاگین هیبریدی نیز عرضه شده که قرار است به‌زودی مراحل تولید آن آغاز شود.

قیمت و مشخصات کیا سورنتو 2022

کیا سورنتو 2022

کیا سورنتو 2022 از لحاظ ظاهری تغییرات زیادی را تجربه نکرده و نکته قابل توجه در ظاهر آن لوگو جدید کیا است که سایر محصولات جدید این خودروساز نیز از آنها بهره می‌برند؛ این لوگوی جدید نسبت به قبل دارای طراحی مدرن‌تری است. همچنین تریم‌های سورنتو EX و S این خودرو نیز اکنون به پکیج ایکس لاین مجهز شده‌اند.

کیا سورنتو 2022

مدل هیبریدی این شاسی بلند کره‌ای به قوای محرکه چهار چرخ محرک مجهز شده و تریم EX نیز از رینگ‌های ۱۹ اینچی سود می‌برد. برای تریم S و به بالا هم یک نمایشگر لمسی جدید ۱۰.۲۵ اینچی با ناوبری و سیستم‌های تلماتیک به شکل استاندارد در نظر گرفته شده است. مدل فول SX پرستیژ کیا سورنتو 2022 از صندلی‌های قابل تنظیم در 14 جهت بهره می‌برد. ضمن این که صندلی‌های کاپیتانی عقب نیز به گرم‌کن مجهز شده‌اند.

کیا سورنتو 2022

کیا سورنتو 2022 در مدل پایه LX FWD در حال حاضر حدود 29 هزار و 490 دلار قیمت دارد که از مدل سال قبل حدود 100 دلار گران‌تر شده است. مشتریان با پرداخت 1800 دلار می‌توانند برای این شاسی بلند سیستم چهار چرخ محرک را نیز سفارش دهند. ضمن این که برای سفارش این سیستم با پکیج ایکس لاین باید 2 هزار دلار پرداخت کرد.

کیا سورنتو 2022

مدل ایکس لاین EX AWD حدود ۳۷۰۰ دلار از نسخه دیفرانسیل جلوی همین تریم گران‌تر شده است. همچنین به این قیمت‌ها حدود 1175 دلار به عنوان هزینه‌های حمل نیز اضافه خواهد شد. البته هنوز قیمت مدل پلاگین هیبریدی سورنتو توسط کیا اعلام نشده است.