خرید گیفت کارت

راهنمای خرید گیفت کارت با بهترین قیمت از موبوگیفت

خرید گیفت کارت به شما این امکان را می‌دهد که موجودی اکانت خود را در سایت‌ها خارجی افزایش داده و از آن برای خرید از این سایت‌ها استفاده کنید.

گیفت کارت در واقع کارت هدیه است که این سایت‌ها ارائه می‌کنند تا افراد به یکدیگر هدیه دهند. اما در ایران چون تنها روش ممکن برای شارژ اکانت همین روش است، به عنوان راهکاری برای خرید از سایت‌های خارجی تبدیل شده است.

در ادامه این پست به بررسی این موضوع که گیفت کارت چیست پرداخته و سپس شما را با راهنمای خرید آن آشنا می‌کنیم. در پایان هم برای اینکه بتوانید از یک سایت مطمئن اقدام کنید، ضمن معرفی این سایت یک کد تخفیف مخصوص تهیه کردیم تا با قیمت ارزان تجربه اولین خرید خود را از این سایت داشته باشید.

گیفت کارت چیست؟

همانطور که می‌دانید ما در ایران بخاطر مشکلات تحریم امکان پرداخت پول در سایت‌های خارجی را نداریم. جدایی از این امکان داشتن اکانت پی پل، مستر کارت و ویزا کارت نیز مشکلات خاص خود را دارد که هر لحظه ممکن است به عنوان یک ایرانی شناسایی شده و اکانت ما معلق شده و نهایتا هم موجودی آن را از دست دهیم.

گیفت کارت یک محصول مجازی است که نیازی به دریافت آن از طریق آدرس پستی ندارید. این محصول می‌تواند از طریق ایمیل، پیامک یا حتی شبکه‌های اجتماعی هم برای شما ارسال شود. چرا که شما تنها به یک کد برای افزایش موجودی اکانت خود نیاز دارید.

وقتی یک گیفت کارت خریداری می‌کنید یک کد شارژ درست مشابه شارژ سیم کارت‌های اعتباری در اختیار شما قرار داده می‌شود؛ با این تفاوت که صرفا به جای عدد، از حروف انگلیسی نیز در آن استفاده شده است. هر یک از این کدها دارای مقدار اعتبار خاصی بر حسب دلار یا یورو هستند.

حال شما می‌توانید یکی از این کدها را تهیه کرده و با وارد کردن در سایت مقصد که معمولا در صفحه‌ای با نام redeem code یا gift card شناخته می‌شود، مقدار اعتباری که دارد را به صورت شارژ و افزایش موجودی دریافت کنید.

نکات و راهنمای خرید گیفت کارت

گیفت کارت یکی از محصولاتی است که به شما این امکان را می‌دهد مشکلات امنیتی که برای خرید و همچنین عدم نیاز به دادن دسترسی اکانت خود به دیگران، اقدام به شارژ اکانت کنید.

اما باز با این وجود چند نکته وجود دارد که در هنگام خرید گیفت کارت باید به آن توجه کنید. در ادامه به راهنمای خرید گیفت کارت پرداخته و سپس به معرفی سایتی برای خرید ارزان قیمت و البته همیشه تخفیف می‌پردازیم.

بررسی ریجن اکانت در سایت خارجی

پیش از خرید گیفت کارت لازم است که وارد تنظیمات اکانت خود شوید. در همه سایت‌ها گزینه‌ای به نام region یا همان country قرار دارد که باید کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید. این گزینه درواقع برای این ایجاد شده تا برای کشورهایی که شامل مالیات هستند، قوانین مالیاتی برای شما متناسب با قوانین همان کشور محاسبه شود.

در نتیجه اگر کشوری را انتخاب کردید که حاوی مالیات است، هنگام وارد کردن کد گیفت کارت در کادر redeem code پس از اینکه اعتبارسنجی و اعمال آن انجام می‌گیرد، ریجن بررسی شده و در صوت نیاز مبلغ مالیات از مبلغ گیفت کارت کسر خواهد شد.

علاوه بر این موضوع هنگام خرید گیفت کارت هم باید بررسی کنید که کشور مبدا گیفت کارت دقیقا برای همان کشوری که در تنظیمات اکانت بود صادر شده باشد. یعنی اگر اکانت شما روی کشور امارات متحده عربی قرار دارد، لازم است که گیفت کارت امارات را خریداری کنید، نه گیفت کارت کشوری دیگری مثل امریکا، آرژانتین، کانادا یا….

به قیمت گیفت کارت دقت کنید

در پاراگراف‌های قبلی به این موضوع اشاره کردیم که، کادری به عنوان کشور وجود دارد که وظیفه آن محاسبه مالیات اکانت است. حال فرض کنیم که ما قصد خرید یک بازی ۲۰ دلاری داریم و کشوری که انتخاب کردیم ۸ درصد از خرید را به عنوان مالیات کسر می‌کند. حال چه اتفاقی خواهد افتاد؟

درست حدس زدید، شما از این مبلغ گیفت کارت ۲۰ دلاری که دقیقا بر اساس نیاز خریداری کردید، چیزی معادل ۱.۶ دلار آن را از دست خواهید داد. پس موجودی شما روی مقدار ۱۸ دلار بوده و چون کمتر از ۲۰ دلار است نمی‌توانید بازی را خریداری کنید.

بنابراین مجبورید یک گیفت کارت دیگر خریداری کنید که البته در این خرید هم اگر ریجن تغییر داده نشود و گیفت کارت هم مطابق با کشوری که شامل مالیات نیست نباشد، باز هم مبلغی به عنوان مالیات از گیفت کارت دوم کسر خواهد شد.

راهنمای استفاده از گیفت کارت را فراموش نکنید

با توجه به مواردی که در خصوص انتخاب کشور مناسب برای خرید گیفت کارت وجود دارد، باید به این مسئله هم دقت کنید که هر سایت برای مطمئن شدن از اینکه ریجن واقعا لوکیشن شماست قوانین خاص خود را دارد.

شاید شما در تنظیمات اکانت کشور خود را امریکا انتخاب کرده باشید، اما زمانی که از گیفت کارت استفاده می‌کنید، ip شما بررسی خواهد شد که در این صورت به دلیل مغایر بودن با کشور انتخابی به صورت خودکار روی کشور دیگری تنظیم خواهد شد.

پس در هنگام وارد کردن و استفاده از گیفت کارت دقت کنید که از ابزار تغییر آی پی استفاده کنید.

خرید گیفت کارت

بهترین سایت خرید گیفت کارت کدام است؟

سایت‌های زیادی در ایران در زمینه خرید گیفت کارت فعالیت دارند، یکی از این سایت‌ها موبوگیفت به نشانی اینترنتی www.mobogift.com است که علاوه بر قیمت ارزان و رقابتی که برای خرید فراهم کرده، دارای پیشنهادات تخفیف روزانه است.

در هر روز که به این سایت مراجعه کنید در صفحه اصلی می‌توانید پیشنهاد تخفیف همان روز را که برای خرید محصول خاصی است مشاهده کرده و بدون نیاز به وارد کردن کد تخفیف، با قیمت ارزان‌تر در آن روز به خصوص گیفت کارت بخرید.

از دیگر مزایای این سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای سیستم امتیازگیری برای هر خرید که با بالا رفتن امتیازات می‌توانید آنها را خرج کرده و به کد تخفیف تبدیل کنید.
  • پشتیبانی از طریق تلفن تماس، ارسال ایمیل و ارسال فرم تماس از طریق ناحیه کاربری سایت.
  • ضمانت اصالت خرید، دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت و ارائه گیفت کارت با اسکن اورجینال.
  • ارسال سریع و فوری گیفت کارت از طریق ایمیل به محض پرداخت.
  • پشتیبانی از ۲۰ سایت خارجی مختلف در گروه بازی آنلاین، خرید برنامه پولی، خرید فایل از آمازون، سایت فیلم و موسیقی.
  • امکان خرید گیفت کارت ریزر گلد ، گیفت کارت روبلاکس، گیفت کارت پلی استیشن و …..

همچنین با مراجعه به وبلاگ موبوگیفت می‌توانید با نکات بیشتری که در خصوص خرید گیفت کارت بر اساس مبدا کشور وجود دارد آشنا شوید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*